Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aina sanoo etukäteen, että

Vierailija
15.08.2013 |

"Huomenna mulla on sulle yllätys". Todella kiva, että hankkii/järjestää yllätyksiä, mutta kun minä odotan sitä sormusta häneltä niin joka kerta joudun "pettymään". Toki olen onnellinen kun saan seksikkäitä alusvaatteita tai muita koruja.. Mutta silti. Olisin niin valmis jo menemään kihloihin ja naimisiin, mutta mies ei ilmeisesti halua minun kanssa kihloihin ja naimisiin :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ollut valmis menemään kihloihin tai naimisiin lähes kahteenkymmeneen yhteiseen vuoteen, mutta ainakin meidän liitossa siitä voi keskustella avoimesti. Jos liitossa ei voi puhua, miksi yleensä mennä naimisiin?

Vierailija
2/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 09:46"]

Minä en ole ollut valmis menemään kihloihin tai naimisiin lähes kahteenkymmeneen yhteiseen vuoteen, mutta ainakin meidän liitossa siitä voi keskustella avoimesti. Jos liitossa ei voi puhua, miksi yleensä mennä naimisiin?

[/quote]

Siitä on keskusteltu, eikä mies halua vielä kihloihin ja syyt oli niin typerät etten jaksa tässä niitä luetella. Seurusteltu on 1 ja ½vuotta, josta yhdessä asuttu viimeiset 5kk. ap.

Vierailija
4/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskustella uudestaan. Kuinka tärkeää sinulle on naimisiin meno ?

Tunnen todella paljon ihmisiä ja on myös näitä jotka halusivat mennä naimisiin ja lapsia. Mies sanoi kohta kohta. Yhtäkkiä nainen on liian vanha, mies haluaakin lapsia ja ero tuli. Pari v ja miehellä onkin niitä lapsia, nainen on aivan yksin.

Asutte yhdessä mutta ette ole käyneet tätä asiaa vielä läpi. Olet ... 19 ?

Vierailija
5/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 10:00"]

Siitä on keskusteltu, eikä mies halua vielä kihloihin ja syyt oli niin typerät etten jaksa tässä niitä luetella. Seurusteltu on 1 ja ½vuotta, josta yhdessä asuttu viimeiset 5kk. ap.

[/quote]

Joo..miehelläsi on vain typeriä syitä olla kosimatta sinua. Taidat himoita vain sitä sormusta siihen nimettömääsi, kun et kerran tuon enempää miestäsi arvosta. 

Vierailija
6/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 10:02"]

Kannattaa keskustella uudestaan. Kuinka tärkeää sinulle on naimisiin meno ?

Tunnen todella paljon ihmisiä ja on myös näitä jotka halusivat mennä naimisiin ja lapsia. Mies sanoi kohta kohta. Yhtäkkiä nainen on liian vanha, mies haluaakin lapsia ja ero tuli. Pari v ja miehellä onkin niitä lapsia, nainen on aivan yksin.

Asutte yhdessä mutta ette ole käyneet tätä asiaa vielä läpi. Olet ... 19 ?

[/quote]

Olemme keskustelleet asiasta ja molemmille naimisiin meno tärkeää, naimisiin ensin ja sitten lapset. Iältämme olemme molemmat kolmenkympin molemmin puolin, ei mitään teinejä. Mies tietää, että olisin jo valmis hänen kanssaan naimisiin ja tahdon hänen kanssaan elämän jakaa ja häntä rakastaa. Tietää myös että "odotan" sormusta, ja siksi ärsyttääkin että pitää aina etukäteen mainostaa yllätyksiä.

Vierailija
7/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään tuohon "huomenna" -asiaan mulla on kommentti: Miksi siitä pitää etukäteen mainostaa? Eikö vaan voi sanoa, että mulla on nyt sulle yllätys? Mun mies ei kestä jos sanoisin vaikka että "mitä jos huomenna järjestettäis vähän kahdenkeskistä aikaa"? Se haluu heti eikä huomenna. Tai sitten huomenna niin, ettei siitä ilmoiteta etukäteen.

Vierailija
8/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 10:00"]

[/quote]

Joo..miehelläsi on vain typeriä syitä olla kosimatta sinua. Taidat himoita vain sitä sormusta siihen nimettömääsi, kun et kerran tuon enempää miestäsi arvosta. 

[/quote]

No yksi syy oli mm. että hänen vanhempansa eivät sitä katsoisi hyvällä, joka on mielestäni typerä syy, sillä aikuisia ollaan eikä ainakaan minun vanhemmilla ole mitään sanavaltaa minun parisuhteessani. ap

Vierailija
9/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voit pettyä, kun kerran olet tietoinen, ettei vielä ole haluja miehellä kihloihih, miten siis edes odotat sitä?

Eiköhän tänä päivänä kihloihin mennä sitten, kun molemmat sitä haluavat... ei yllätyksinä

Vierailija
10/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat naimisiin, kosi itse. Sillähän se sitten selviää, ja jatkossa ei tarvitse jännittää, että onko kosinta tulossa vai ei.

Vierailija
11/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yllätys se on, jos asiasta on vihjattu?

Se taitaa nauttia tilanteesta ja odottaa, että lopetat pettymisen niihin hänen yllätyksiinsä, eli lopetat sormuksen odottamisen. 

Mä voisin kyllä joskus vetää vastavetona hänen "yllätyksiinsä" että mulla on kanssa ylläri sulle... mä haluan että muutat pois.

Vierailija
12/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ostaa koko lehmä jos haluaa vain kupin maitoa silloin tällöin?

Vierailija
13/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 10:21"]

Miksi ihmeessä ostaa koko lehmä jos haluaa vain kupin maitoa silloin tällöin?

[/quote]

Ja sä olet jonkun miehen lehmä? Hyi vittu.