Miksi varattu mies haluaa pitää minuun yhteyttä päivittäin netissä?
Törmäsin netissä eräällä keskustelupalstalla mieheen. Mies antoi sähköpostiosoitteensa ja pyysi kirjoittamaan. Ollaan nyt kirjoiteltu lähes päivittäin. Minua mietityttää miehen motiivi, mutta en kehtaa kysyä sitä.
Voiko miehen mielestä näin tiivis kirjoittelu olla ihan vain ystävyyttä?
Kommentit (13)
En jaksa uskoa että aikuinen, tuskin edes teini kysyisi tällaista vakavissaan. Pillu se on miehillä mielessä, sanotaan nyt varmuuden vuoksi niin tiedät.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 00:39"]
Itseasiassa miehiä on kaksikin. Toiseen olen pitänyt yhteyttä kuukausia ja toiseen vuosia. Kumpikaan ei ole tehnyt siirtoa mihinkään muuhun kuin ystävyyteen.
Nelosen kanssa voisin olla samaa mieltä. Ehkä korvaan näille miehille sitä aukkoa, minkä vaimonsa jättävät. Loppujenlopuksi varmaan itselläkin sama motiivi.
ap
[/quote]
Mitähän jos kehottaisit näitä miehiä näkemään vaivaa vaimojensa kanssa kommunikoinnissa ja tee sama itsekin! Olisko reilumpaa?
Täällähän nämä vaimot valittelevat kun miehensä ei keskustele. Helppoahan se on netissä roikkua satuilemassa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 20:16"]
Mitähän jos kehottaisit näitä miehiä näkemään vaivaa vaimojensa kanssa kommunikoinnissa ja tee sama itsekin! Olisko reilumpaa?
Täällähän nämä vaimot valittelevat kun miehensä ei keskustele. Helppoahan se on netissä roikkua satuilemassa.
[/quote]
Olen monen monta kertaa miehille tuonutkin esiin naisten näkökulmaa ja uskon, että varsinkin tämän monivuotisen nettiystävän parisuhde voi varmaan paremmin sen takia, kun miehelle on selvästi tullut jutuista ajatus, että ahaa, voiko se vaimo noinkin ajatella.
Itselläkin on ollut monen monta vastaavaa tapausta toisinpäin.
Se miksi juttu luistaa, niin kummankaan puoliskot eivät suostu juttelemaan meitä kiinnostavista asioista. Harmillista, mutta toisaalta aika harmitonta, jos se on vaan juttelu esimerkiksi päivän politiikasta. Kirjoittelukavereilla on mielipiteitä asioista, puoliskomme sanovat aina vaan joo ja siinä se keskustelu olikin.
Mieti mitä itse haluat ja ilmoitat sen miehelle. Ei sun tarvitse sen pillin mukaan elellä ja miettiä motiiveja. Jos itse haluat pitää ystävänä yhteyttä niin sano se hänelle ettei luule liikoja.
sellainen ihminen, jota ei läheiset arvosta, haluaa että edes joku pitää ihmisenä. Tai toivoo huomiota keneltä tahansa. Mitä luulisit ettäon meidän av-palstalla notkujien motiivi? Meidän mielipiteistämme ei ole kukaan kiinnostunut, siksi haluamme edes lukea jotain täällä. Ja kommentoidessamme toivomme, että jotakuta kiinnostaisi.
surkeaa. niin myös sinun kirjekaveruutesi on vain tyhjyyden täyttämistä jollain kohinalla.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 00:10"]
Törmäsin netissä eräällä keskustelupalstalla mieheen. Mies antoi sähköpostiosoitteensa ja pyysi kirjoittamaan. Ollaan nyt kirjoiteltu lähes päivittäin. Minua mietityttää miehen motiivi, mutta en kehtaa kysyä sitä.
Voiko miehen mielestä näin tiivis kirjoittelu olla ihan vain ystävyyttä?
[/quote]
Mies toivoo muutakin kuin ystävyyttä. Pehmittää sinua viesteillään. Lopeta yhteydenpito, jos et ole kiinnostunut pienestä seikkailusta.
Nimim. Kokemusta on.
Itseasiassa miehiä on kaksikin. Toiseen olen pitänyt yhteyttä kuukausia ja toiseen vuosia. Kumpikaan ei ole tehnyt siirtoa mihinkään muuhun kuin ystävyyteen.
Nelosen kanssa voisin olla samaa mieltä. Ehkä korvaan näille miehille sitä aukkoa, minkä vaimonsa jättävät. Loppujenlopuksi varmaan itselläkin sama motiivi.
ap
Miettisin sinun kohdallasi että miksi ihmeessä sinä haluat ylläpitää yhteyttä varattuun mieheen?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 00:42"]
Miettisin sinun kohdallasi että miksi ihmeessä sinä haluat ylläpitää yhteyttä varattuun mieheen?
[/quote]
Olisikohan syynä ystävyys, kuten ap tuolla ylempänä kertoi?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 00:39"]
ap
[/quote]
Mä tykkään kirjoittelusta vaikka mieheni täyttää kyllä ihan kaikki aukkoni. Ei kaikki kontakti muihin ihmisiin tarkoita puutteita parisuhteessa.
Up