Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitko lapsestasi tälläisen tanssivideon nettiin? (Linkki)

Vierailija
09.08.2013 |

Mulle tuli surku lapsen puolesta. Selvästi rakastaa tanssimista ju kiva kun vanhemmat(?) ovat kuvanneet, mutta miksi tälläinen tallenne ei voi olla pelkästään siellä perheen omassa käytössä vaan pitää jakaa koko maailmalle...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en mitään kuvia harrasta laittaa nettiin tms puhtaasti periaatesyystä, mutta mä voin ihan hyvin ymmärtää, miksi joku laittaa, etenkin lapsen omasta toiveesta. Ei tuossakaan lopulta ollut mitään pahaa, että niin surku tarvii lapsen puolesta tulla.

Vierailija
2/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän se tanssii ja iloinen lapsi, mutta vanhemmat on todellisia k**päitä.

Pitäisihän se tietää, minkälaista palautetta tulee pulleasta lapsesta, ja sitäpaitsi mitäs sitten tehdään, jos lapsi jonakin päivänä tulee sanomaan että

mä en olisi halunnut itsestäni yhtäkään videota nettiin, te olette pilanneet mun elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 21:21"]

Hyvinhän se tanssii ja iloinen lapsi, mutta vanhemmat on todellisia k**päitä.

Pitäisihän se tietää, minkälaista palautetta tulee pulleasta lapsesta, ja sitäpaitsi mitäs sitten tehdään, jos lapsi jonakin päivänä tulee sanomaan että

mä en olisi halunnut itsestäni yhtäkään videota nettiin, te olette pilanneet mun elämän.

[/quote]

En laittaisi tällaista videota nettiin hoikasta lapsestakaan.

Vierailija
4/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä, ap!

Minua ei koskaan lakkaa ihmetyttämästä vanhemmat, jotka laittavat nettiin lapsistaan noloja ja suorastaan häpäiseviä videoita. Ihan turha väittää, etteikö tuotakin olisi muka tarkoitettu nimenomaan naurettavaksi.

Ja sitten on tämä:

Yli kuusi sataa tuhatta (todennäköisesti suomalaisten katsojien, koska tuo ei avaudu ulkomaisille) katsomiskertaa. Minua todellakin säälittää tuo lapsi, jota omat vanhemmat siinä kaikessa rauhassa kuvaavat - lapsi on selvästi aivan sekaisin jostakin asiasta, ja eikun vanhemmat nauraa ja kuvaa. Vieläpä ymmärtämättä, että häpeä on kyllä anteeksi vaan ihan lapsen vanhempien, jos ovat lapsensa opettaneet tuolla lailla kiroilemaan...

Vierailija
5/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 21:19"]

Vaikka en mitään kuvia harrasta laittaa nettiin tms puhtaasti periaatesyystä, mutta mä voin ihan hyvin ymmärtää, miksi joku laittaa, etenkin lapsen omasta toiveesta. Ei tuossakaan lopulta ollut mitään pahaa, että niin surku tarvii lapsen puolesta tulla.

[/quote]

Lapsen toiveesta? En ole ap, mutta mä en kyllä aina toimi lasteni toivetten mukaan. Kyllähän lapset haluavat vaikka valvoa yöt läpeensä, syödä pelkkää karkkia ym.

Vaikka lapseni toivoisivat miten, en siltikään laittaisi yhtäkään videoklippiä enkä kuvaakaan heistä nettiin, en missään tilanteessa enkä mistään tilanteesta.

Koska minä päätän nämä jutut.

Vierailija
6/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 21:26"]

No niinpä, ap!

Minua ei koskaan lakkaa ihmetyttämästä vanhemmat, jotka laittavat nettiin lapsistaan noloja ja suorastaan häpäiseviä videoita. Ihan turha väittää, etteikö tuotakin olisi muka tarkoitettu nimenomaan naurettavaksi.

Ja sitten on tämä:

Yli kuusi sataa tuhatta (todennäköisesti suomalaisten katsojien, koska tuo ei avaudu ulkomaisille) katsomiskertaa. Minua todellakin säälittää tuo lapsi, jota omat vanhemmat siinä kaikessa rauhassa kuvaavat - lapsi on selvästi aivan sekaisin jostakin asiasta, ja eikun vanhemmat nauraa ja kuvaa. Vieläpä ymmärtämättä, että häpeä on kyllä anteeksi vaan ihan lapsen vanhempien, jos ovat lapsensa opettaneet tuolla lailla kiroilemaan...

[/quote]

Joo, ei ole mikään sanavalmis vaan tosiaan ihan sekaisin oleva lapsi ja olisi tarvinnut vanhempiensa apua. Sen sijaan, että vaan kuvataan ja vähän yritetään pyyhkiä

naamaa paperilla.

Tossa olisi kyllä pitänyt pysäyttää auto ja oikeasti katsoa ja kysyä, mikä lapsella on hätänä, ja huolehtia siitä että hän rauhoittuu:(

Vierailija
7/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 21:26"]

No niinpä, ap!

Ja sitten on tämä:

[/quote]

Joo, ei ole mikään sanavalmis vaan tosiaan ihan sekaisin oleva lapsi ja olisi tarvinnut vanhempiensa apua. Sen sijaan, että vaan kuvataan ja vähän yritetään pyyhkiä

naamaa paperilla.

Tossa olisi kyllä pitänyt pysäyttää auto ja oikeasti katsoa ja kysyä, mikä lapsella on hätänä, ja huolehtia siitä että hän rauhoittuu:(

[/quote]  Nimenomaan, paniikissa kirkuu tuossa. Mulle tulee tuosta oikeasti paha olla.

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän