Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmaisia lounaita ei ole..!

Vierailija
12.08.2020 |

Tässä muutamia esim..jos mies tarjoo treffeillä vaikka pizzaa niin tottakai hänellä ajatuksena saavansa vastineeksi "jotain". Entäpä jos meet mummolaan leikkaa nurmikkoa ja siitä mummo tyhjentää palkaksi kolikkokukkaronsa vaikkapa..tottakai hän aattelee että tuut vastakin auttaa häntä ( vaatimukset vaan lisääntyvät). Epäilenpä suurin osa näistä liittyy hyötyyn mitä vastapuoli tarjoaa. Oon todellakin sitä mieltä kun näihin houkutuksiin ei lähde mukaan niin sitä parempi itselle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos (ei persaukinen) mies tarjoaa pizzan tai jonkun muun halpislounaan, se "odotettu" korvaus voi olla vaikkapa seura siinä ruokapöydässä. Ei tarvitse syödä yksin.

Vierailija
2/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen ilmaisella lounaalla. Työkaveri tarjosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Tuolla on kokonaisia firmoja, jotka laittaa rahaa sun tilille jos hoidat niitten asioita. Älkää lähtekö näitten houkutuksiin!

Vierailija
4/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt vaikka kuinka monta ilmaista lounasta. Ei ole vaatinut minulta muuta kuin että olen ollut mukava ja se taas on ilmaista.

Vierailija
5/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzalla ei vielä saa kuin pari hymyä ja ehkä pusun poskelle

Vierailija
6/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzalla ei vielä saa kuin pari hymyä ja ehkä pusun poskelle

Joo ei pelkällä pitsalla vielä saa ananasta jälkiruoaksi.

Vierailija
7/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn säännöllisesti Tertun luona lounaalla. Siis hänen miehensä töissä ollessa.

Eikä koskaan pyydä rahaa.

Vierailija
8/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistyökumppani tarjosi eilen lounaan. Kanaa ja riistä. Hyvää oli kun ei maksanutkaan mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän