Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisköhän ärähtää naapurin kakaroille... ov

Vierailija
07.08.2013 |

Tulivat leikkimään mun olkkarin ikkunan taakse, 4 kpl. Rivarissa asutaa ja mun takapiha rajoittuu metsään ja nyt leikkivät puoliksi mun pihalla ja tuossa metsässä. En tykkää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sanoisit kauniisti?

Vierailija
2/6 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ossoo.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten älä ärähdä.

Vierailija
4/6 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. minä en henkilökohtaisesti ärähtäisi. Jotenkin käy niin sääliksi tämän ajanlapsia, kun niiden pitäisi olla hajuttomia, värittömiä jne. Eikä niillä oikein ole sijaa ja paikkaa, kun aikuisten pitää saada sitä omaa aikaa.

Vierailija
5/6 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, niillä oli joku salaovi siinä mun pihan kohdalla metsässä. Ehkä en mene torppaamaan tervettä mielikuvitusleikkiä :)

ap

Vierailija
6/6 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimilapset tulivat taas "leikkimään" ikkunani alle, eivät edes asu meidän puolella katua pienkerrostalo-omistusasunnoissa, vaan toisen puolen isommissa taloissa ja vuokra-asunnoissa jossa on omat leikkikentät ja muut.

Muuten ei haittaisi koska en heitä kuulisi tai huomaisi mutta juuri nämä huutavat kuin eläimet, riehuvat ja hyppivät suomalaislasten päällä! Ruoho on lytätty ja puskat revitty näiden riehumisen jälkeen. Mitä niille voisi huutaa niiden omalla kielellä tai kielillä jotta säikähtäisivät ja lähtisivät pakoon? Tuntuu siltä etteivät ymmärrä suomea tai ole ymmärtävinään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme