Ärsyttävän tyyppiset vanhemmat on ne
Joiden mielestä lapsi oppii jopa uhma-iän käyttäytymisen toiselta lapselta."Eihän mun lapsi muuten mut kun naapurin Kalle..."
Positiivistet asiat on kyllä itseopittuja mutta ne negatiiviset matkittuja,onko näin??!
Kommentit (7)
No minäpä olen ja viel useamman!!
Niiiin ärsyttäviä.
ap
Tää on kans sellanen klisee jota en ole koskaan tosielämässä kuullut. Mut mäkin oon varmaan asunut tynnyrissä kuten kakkonen.
Eli kun mulle tuli kinaa ystävän kanssa aiheesta voin olla hyvillä mielin....hän se tässä hakoteillä on...tai no siis taitaa olla ihan näkemyseroja!
ap
Koulukiusaajien vanhemmat on just näitä. Ne on niin vitun sinisilmäisiä ja oikeasti näkevät vain sen suloisen mussukan sellaisenaan. Oikeasti se varastaa, kiristää ja vandalisoi minkä ehtii.
Naapurustossa kiusaajan vanhemmat olivat niin sokeita, että oikeasti sääliksi kävi. Onneksi koulu ja vanhemmat puuttuivat. Lapsiparka, tuskin tuolla kasvatuksella ihmiseksi kasvaa.
Silmät auki, se ihana kullannuppu saattaa olla jonkun riivaaja.
Oppiihan lapset ihan noprmaalisti asioita toisiltaan. Silti pitää kasvattaa.
Mä myös luulin tällaisten asioiden olevan ns.kliseitä mutta tuolla tosiaan oon vanhempia joille on ihan älyttömiä käsityksiä tästä aiheesta..aina se oma lapsen HUONO käytös on kopioitu kaverilta tai joltain lapselta jonka oma lapsi on nähnyt käyttäytyneen huonosti!
Sitten ruvetaan kiivaasti väittämetäinen niin se menee.Ehkä jossain iässä meneekin muttei mitenkään välttämättä vaan jossain asioissa....ei nyt kaikissa kuitenkaan.
MINUN käsitys...
enpä ole moisia tavannutkaan.
Mä taidan asua tynnyrissä.