Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen ihan kamala ihminen!

Vierailija
06.08.2013 |

Riitelin mieheni kanssa ja nyt sattui jotain mitä ei ole ikinä ennen sattunut, läpsäisin miestäni poskelle. Mä tunnen itseni ihan hirviöksi, tää on ihan kamalaa.. Mies yritti ottaa mua hartioistani kiinni ja rauhoittaa minut, riuhdoin irti ja kiljuin, mies lähti menemään. Mun itkusta ei tule loppua, mä olen ihan kamala ihminen! Mä en ole ikinä hyväksynyt väkivaltaa missään muodossa ja nyt mä menen läpsäisemään miestäni.. Olen ihan paniikissa, mies on tärkein ihminen maailmassa jota rakastan ihan suunnattomasti eikä hänkään varmaan enää pysty luottamaan minuun. Mä kadun ihan suunnattomasti enkä tiedä miten tästä pitäisi mennä eteenpäin.. Olin vihainen, mutta miten mun itsehillintä petti näin!!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi ja kerro että oli vahinko ja olet todella pahoillasi.

Vierailija
2/16 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies älyää ottaa lapset ja painella vaikka turvakotiin. Hankkiudu hoitoon, tuo ei ole tervettä käytöstä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon samaa mitä viime viikolla miehensä läpsäisystä järkkyttyneelle palstalaiselle. Elämä ei nyt yhteen läpsyyn kaadu, ei voi kaatua. Pitkä keskustelu, kun olette rauhottuneet. Pyydät tietenkin anteeksi ja sovitte. Pidät tietenkin huolta ettet uusi tekoasi.

Vierailija
4/16 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän toki heti anteeksi kun tilanne rauhoittuu, ja voin vannoa että tämä ei mulla tule ikinä koskaan enää toistumaan!! Mä en tiedä mikä muhun meni, en ollut yhtään oma itseni... Lapsia ei ole. -ap

Vierailija
5/16 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, että antaa sulle lapikasta ja että väkivalta ei kuulu parisuhteeseen ja että ihminen joka lyö kerran, lyö toistekin. 

Kaksinaismoralismia, että tuo naiselta kuittautuisi anteeksipyynnöllä. Jos tilanne olisi toisinpäin, kukaan ei kehottaisi miestä vain pyytämään anteeksi ja jatkamaan yhdessä. 

Vierailija
6/16 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän toki heti anteeksi kun tilanne rauhoittuu, ja voin vannoa että tämä ei mulla tule ikinä koskaan enää toistumaan!! Mä en tiedä mikä muhun meni, en ollut yhtään oma itseni... Lapsia ei ole. -ap

Vierailija
7/16 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten aina pitää vinkua niin helvetisti kun suuttuvat?

Eikö voisi suuttua hiukan hiljempaa.

Vierailija
8/16 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuvittelekaan, että tämä juttu olisi ohi yhdellä anteeksipyynnöllä, mutta mä en tiedä mitä muuta nyt teen. Muistan tämän loppuelämäni ja niin varmaan mieskin. Tuntuu ihan älyttömän pahalta, oli minulta äärettömän tyhmä veto. -ap

Vierailija
9/16 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 20:11"]

Mä en kuvittelekaan, että tämä juttu olisi ohi yhdellä anteeksipyynnöllä, mutta mä en tiedä mitä muuta nyt teen. Muistan tämän loppuelämäni ja niin varmaan mieskin. Tuntuu ihan älyttömän pahalta, oli minulta äärettömän tyhmä veto. -ap

[/quote]

noin se nykäsen mattikin varmaan ajatteli ensimmäisellä kerralla. 

Vierailija
10/16 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 20:09"]

Miksi naisten aina pitää vinkua niin helvetisti kun suuttuvat?

Eikö voisi suuttua hiukan hiljempaa.

[/quote]

Tää on niin totta! Mä olen alkanut ymmärtämään miehiä, jotka poistuu tilanteesta riidan alkaessa. Ensinnäkään harva saa suun vuoroa, kun nainen on avannut itkuista vinkuvan suunsa. Kuka sitä nyt pelkkää itsensä sättimistä viittii jäädä kuuntelemaan? Toiseksi juurikin tuo ääni.. Ei sitäkään hermoja menettämättä kuuntele.

Olen ottanut etäisyyttä omaan naiseuteeni ja tapaani tapella. Seurannut myös kaveripariskuntia ja jutelleet asioista. Parempi se on antaa sen miehen mennä ja rauhoittua kummankin. Sitten jutella, kun on rauhallisempi hetki.

Vierailija
11/16 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 19:57"]

Pyydä anteeksi ja kerro että oli vahinko ja olet todella pahoillasi.

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 20:01"]

Sanon samaa mitä viime viikolla miehensä läpsäisystä järkkyttyneelle palstalaiselle. Elämä ei nyt yhteen läpsyyn kaadu, ei voi kaatua. Pitkä keskustelu, kun olette rauhottuneet. Pyydät tietenkin anteeksi ja sovitte. Pidät tietenkin huolta ettet uusi tekoasi.

[/quote]

Tyypillistä, että tekijänä nainen niin kommentit tätä tasoa. Jos tekijänä olisi ollut mies niin jo olisi kehotettu soittamaan poliisi, palokunta, sossu, ambulanssi ja puol sukua paikalle, pakenemaan turvakotiin ja pitämään huolta että mies ei enää koskaan näe lapsiaan...

Vierailija
12/16 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä, ei maailma yhteen läpsyyn kaadu. Väärin se tottakai on.  Ap on pahoillaan ja katuu tekoaan. Riidan aikana sitä vain välissä menettää täysin kontrollin itseensä. Olen varma että saatte asiat kuntoon, kun olette rauhoittuneet. 

Vierailija
13/16 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

repesin!Toi kommentti et mies menis turvakotiin yhden läpsyn takia lasten kera oli hauska,tajuatko että kyse on aivan pikku jutusta ja siihen kun vielä lastensuojelu tulis terapioineen niin johan vyyhti syntyis,josta ei ikinä pääse eroon

Vierailija
14/16 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota sattuu ap, voimia! tuskin suhde tohon kaatuu.

Vierailija
15/16 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikesti te itse haluaisitte katsoa vielä sen seuraavan(ja seuraavan ja seuraavan ja seuraavan jne) kerran sitä väkivaltaista puolisoa? Ei väkivalta todellakaa ole parisuhteessa millään tasolla tervettä eikä sitä pidä todellakaan katsoa sen ensimmäisen kerran jälkeen sekuntiakaan.

Vierailija
16/16 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laske yhtä läpsäisyä väkivallaksi. Toki tuokin väärin on, mutta enemmän väkivalta on kunnon lyömistä, tukistamista, hakkaamista, potkimista yms. Sitten on tietenkin henkinen väkivalta mutta ei nyt mennä siihen.

Ap, se on ihan sinusta ja miehestä kiinni miten suhteenne käy. Riippuu miehestäsi, antakaa hän sinulle anteeksi. Joka tapauksessa, menee varmasti aikaa ennen kuin saatte suhteenne raiteille.

Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän