Onko mahdollista?
Harrastin pikaystäväni kanssa toissa viikonloppuna (olisiko ollut 27.7?) suojaamatonta seksiä, en ole pillereillä. Halusimme kokeilla alkulämmittelyissä yhdyntää ilman kumia pienen hetken ajan. Tajusin vasta jälkikäteen touhutippojen vaaran (?). Tiedän, että tämä oli omaa tyhmyyttämme ja että asiasta on turha ulista näin jälkikäteen. Stressaa taas vaan niin kamalasti. Toivon kuitenkin, että ilkeät vastaukset jätettäisiin laittamatta.
Kuukautiskierto minulla alkoi viimeksi 14.7, eli menkkojen pitäisi alkaa nyt viikon sisällä (kiertoni on noin 26 pv.) Parin päivän ajan minulla on ollut menkkoihin viittaavia oireita (ihon kukkiminen, pieni rintojen arkuus ja stressaantunut fiilis), ja nämä oireet alkavat minulla joka kerta paria päivää ennen menkkojen alkua.
Kuinka suurella todennäköisyydellä olen raskaana, ja milloin pitäisi tehdä testi? Kiitos etukäteen vastauksista!
Kommentit (2)
Apteekista saat sellaisen herkän raskaustestin jonka voi tehdä jo 4 päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää. Tee mahd pian, mielenrauhasi vuoksi.
Äläkä enää lähde panemaan paljaalla, tuo on tosi veemäinen kela jota nyt joudut pyörittämään.
höh... no kyllähän oikein ovulaation aikana harrastit suojaamatonta seksiä :) mutta eipä se auta nyt kuin odotella rauhassa... tai sitten ryntäät kauppaan ja ostat testin... jollain näkyy testissä aikaisessakin vaiheessa... varsinkin aamupissasta.