Paheksun ulkomailla lomailleita
Ihan sama kuinka paljon pesen käsiäni tai pidän etäisyyttä jos osa ihmisistä ei voi olla yhtä kesää reissaamatta ulkomaille.
Tässä tilanteessa se ei ole yksityisasia!
Minä paheksun ja pidän tällaisia ihmisiä itsekkäinä.
Ei mulla nyt muuta.
Kommentit (19)
Me ainakin nautittiin viikon kylpylälomasta tallinnassa.
Sama juttu. Harmi kun Suomessa ei ole kivitys sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Me ainakin nautittiin viikon kylpylälomasta tallinnassa.
Köh köh! Niin mekin. Köh köh!
Suomessakin oli ulkomaisia turisteja aika läjä. Ihan sama minne meni, kyllä tuli ulkkiksia vastaan. Ei niiltä voi olla rauhassa muuta kuin omassa pihassa. Se siitä kotimaanmatkailusta.
Sama juttu, sukulainen oli jo koronan alkaessa ulkomailla ja nyt uudestaan. En ymmärrä, mukavia ihmisiä mutta nämä jutut ovat vähän liikaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän persut sitäkin kohta aja!
Hyvät ystävät oli kans reissussa ja en kehannu suoraan sanoa, että pidän heitä ihan ääliöinä tässä asiassa.
Nyt vaivaa kun en sanonut, istuin ja nyökkäilin kun juttelivat siitä, toivottavasti ystävyys ei mene tästä.
Itse jos olisin varannut reissun ja käynyt jossain, niin hävettäisi sen verran, että en sitä kenellekään kertoisi.
Ei mulle ainakaan mitään koronaa tullut ulkomailta.
Meillä meni vähän liian hyvin ykkösaalto, kun ihmiset ei enää välitä...
Riippuu missä on ollut! En pidä pahana jos lomailee vaikka Tallinnassa kun huolehtii turvaväleistä ja pesee käsiänsä tarpeeksi usein.
Sen sijaan pidän pahana jos änkeää Suomessa festareille juopottelemaan jossa ihmismassat hilluu vierivieressä, tai mennään huvipuistoon ja huohotetaan jonossa kaikkien niskaan.
Voitais koko palsta paheksua niitä Turkuun sunnuntaina Skopjesta tulleita. Voitais jokainen keksiä jotain nasevaa sanottavaa niille.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät?
Testin varmuus on noin 70-80% luokkaa eli vain positiivinen tulos on varma.
Voit olla oireeton supertartuttaja.
Toisilla on pakollisia asioita hoidettavina ei ne ole lomalentoja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät?
Testin varmuus on noin 70-80% luokkaa eli vain positiivinen tulos on varma.
Voit olla oireeton supertartuttaja.
Joo mä olen todellakin ihan super!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missä on ollut! En pidä pahana jos lomailee vaikka Tallinnassa kun huolehtii turvaväleistä ja pesee käsiänsä tarpeeksi usein.
Sen sijaan pidän pahana jos änkeää Suomessa festareille juopottelemaan jossa ihmismassat hilluu vierivieressä, tai mennään huvipuistoon ja huohotetaan jonossa kaikkien niskaan.
Juu ei kai Tallinnassa mitään hätää mutta se matka. Terminaalit ja laiva. Turha selittää, että terminaalissa pystyy pitämään turvaväliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän persut sitäkin kohta aja!
et muuhun pystynyt kuin persukorttiin, noloa
No kuule paheksu ihan rauhassa! Laitanko kortin Portugalista?