Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapseton kaverini suuttui kun en voinutkaan lähteä viihteelle.

Vierailija
05.08.2013 |

Eli siis hän on minulle vihainen kun jouduin rahanpuutteen vuoksi perumaan hotelli/baarireissun jonne pyysi minua mukaan. Hänellä on lähdössä kyseiselle reissulle myös muita kavereita mutta hän vain alkoi saarnaamaan kuinka en ikinä käy missään jne edespäin.

Olen yh ja budjetti on aika tarkkaan harkittu. Tykkään kyllä joskus käydä ulkona mutta rahaa hotelleihin ,ravintoloihin yms harvemmin on rahaa. 

Miksei ystäväni voi vain ymmärtää että minä olen sellainen ystävä jonka kanssa vielä muutama vuosi pitää nähdä suurimmalti osin lapseni seurassa..

Hän ei voi käsittää asiaa sillä kaksi hänen parhainta ystäväänsä,ovat äitejä viikko-viikko systeemillä. Joten tottakai heillä on vauhdikkaampi elämä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 21:53"]

puoiso  rajoitaa esim. usein ei voi tehdä monen viikon reissuja putkeen ja mennä mihin lystää siis vaikka kuinka kauaksi aikaa. rajoittaa myös niin että ei itse edes haluaisi kauaa olla pois.

[/quote]

Siis jos et voi parisuhteessa tehdä jotakin, mitä et halua tehdä, se on merkki siitä, että parisuhde rajoittaa sinua? En ymmärrä tätä logiikkaa. Kyllä monet seurustelevat ihmiset ovat pitkäänkin poissa kotoa esimerkiksi  työkomennuksen takia.

Vierailija
2/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoiso  rajoitaa esim. usein ei voi tehdä monen viikon reissuja putkeen ja mennä mihin lystää siis vaikka kuinka kauaksi aikaa. rajoittaa myös niin että ei itse edes haluaisi kauaa olla pois.

ja toi 30 plus aloituksen otsikko oli niin epäselvä etten viitsinyt avata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kaikista urputuksista tarvii välittää, ei niille urputtajille tarvitse edes alkaa selittelemään mitään, jos ei käy, niin ei käy.

Vierailija
4/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää tottakai, jos kaveri suuttuu. Tuliko muiden kustannukset sitten isommiksi, kun Sinä peruit? Mietin vain, että voisiko se olla osa syynä kiukustumiseen?

Vierailija
5/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä perut?

Jos tiedät että on tiukkaa niin älä lupaa lähteä alkuunkaan. Mikä pakko on mentävä lupaamaan ja sitten taas peruttava?

Vierailija
6/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä kaverisi lapsettomuudella on minkään kanssa? Sinähän sanot kieltäytyneesi rahan puutteen vuoksi. Eikö parempi otsikko olisi "Ei-persaukinen kaverini suuttui, kun en voinutkaan lähteä viihteelle"?

Vierailija
7/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli ei suuttunutkaan siitä että et nyt lähtenyt vaan siitä että peruit sovitun reissun, jonka kustannukset on olleet etukäteen tiedossa ja joihin olisit voinut varautua. Minuakin tympii tuollainen. Toiset ei pidä kiinni mistään mitä sovitaan ja se on tosi ärsyttävää. Aina joku selitys.

Vierailija
8/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on aika hilkulla että olisivatko rahat riittäneet. Mutta eivät sitten kuitenkaan ihan riittäneet. En usko että nousivat.Hotelli oli sen verran edullinen. Kalliiksi tulee myös matkat julkisilla ja ravintolassa syöminen/juominen.

Tiedän en olisi saanur luvata :( Toisaalta,he olivat unohtaneet minun edes tulevankaan jiten sama kai se.. ap

Vierailija
9/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olispa mielenkiintoist tietää vähän taustoja, liittykö siihen lapsellisuus tai lapsettomuus ollenkaan? Jos esim on sovittu reissusta johon lähtee neljä henkeä kahden hengen huoneisiin ja paria päivää ennen yksi peruuttaakin, niin ottaahan se päähän, oli jälkikasvua tai ei.

En siis väitä, että tilanteesi on tällainen, haluaisin vain tietää miksi kaverisi suuttui?

Itse olen lopettanut kaikenlaisten "erikois-menojen" (=hotellimatkat, risteily, bileet) järjestämisen, koska ensin on on kyllä mukaan lupatujia, mutta muutamaa päivää ennen porukka vasta havahtuu ettei olekaan rahaa, lastenhoitajaa, fiilistä tms. Siinä sitten järjestelet asioita moneen kertaan uusiksi ja perut ja ilmoittelet ties minne.

Vierailija
10/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,toi homma meni sillai vähän oudosti että olivat unohtaneet että tulen.sitten sanoin että tulen. Mutta peruin ennen kun varasivat matkaakaan.

Ja lapsettomuus vaikuttaa sillai, että hän ei ymmärrä miksi joudun miettimään muitakin kuin vai  itseäni. Hän ei aio tehdä llapsia...koska se rajottaa liikaa

Vierailija
11/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 20:26"]

Ja lapsettomuus vaikuttaa sillai, että hän ei ymmärrä miksi joudun miettimään muitakin kuin vai  itseäni.

[/quote]

Ystävilleenkin voi joskus uhrata ajatuksen. Ja heidän mahdolliselle vaivannäölleen. No, jos tosiaan olivat unohtaneet sinut kokonaan, niin sitten voit unohtaa puolestaan heidän suuttumisensakin.

Mutta älä yleistä, etteikö lapseton miettisi muita kuin itseään. Varmasti meissä lapsettomissa on ajattelemattomia yksilöitä, mutta myös muunlaisia. Samoin kuin teissä lapsellisissa.

Vierailija
12/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsettomuus vaikuttaa sillai, että hän ei ymmärrä miksi joudun miettimään muitakin kuin vai  itseäni. Hän ei aio tehdä llapsia...koska se rajottaa liikaa

[/quote]

*STAMP* Tässä marttyyrileima kärsimyspassiisi, ole hyvä.

Vierailija
13/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsettomuus vaikuttaa sillai, että hän ei ymmärrä miksi joudun miettimään muitakin kuin vai  itseäni.

[/quote]

Niin, missä kohtaa olet itse asiassa miettinyt yhtään mitään? Lupaudut vain asioihin, joihin sinulla ei ole varaa, selittelet harkintakyvyn puutetta yksinhuoltajuudellasi, ja vielä marmatat kavereidesi suuttuneen, kun petät sanasi. Ei hyvää päivää.

Vierailija
14/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sillä miestäkään, nekin pakkaavat rajoittamaan?

Vierailija
15/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 20:47"]

onko sillä miestäkään, nekin pakkaavat rajoittamaan?

[/quote]

Millä tavalla puoliso muka rajoittaa? Olemme sopineet, että seksiä ja muuta intiimiä kanssakäymistä ei harrasteta muiden kanssa, mutta muuten ei tule kyllä mitään mieleen. 

Vierailija
16/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihihi...tää oli sitten provo.. halusin tehdä elämän ensimmäksen provoni. Tuon lapsettomuus itsekkyys ketjun innoittama. Opin vaan sen että ap aina lynkataan oli aihe sitten että näin kauniin tai näin ruman naisen tänään kaupassa. Ap

Vierailija
17/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ensimmäinen provo. :) Lapsettomuus kuohuttaa aina tunteita, mutta sen olisi voinut tosiaan sitoa paremmin aloitusviestissä kuvattuun tilanteeseen. Avasin itse sen Mitä 30+ velat tekevät -ketjun ihan piruilumielessä, mutta yllätyksekseni sain siihen paljon kiinnostavia vastauksia. Niinhän provot parhaimmillaan toimivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi