Mitä olette mieltä nimestä Alvar?
Mitä olette mieltä nimestä Alvar suomalaisessa perheessä?
Kommentit (32)
Oli vaihtoehto suomenruotsalaisperheessä, mutta tyrmättiin koska on suomen toisen kansallispukuisen vähemmistön nimi. Minua ei olisi haitannut, mutta isovanhemmat kauhuissaan
Tiedän yhden suloisen pikku-Alvarin :)
Parempi kuin Aatu josta tulee mieleen eräs ei niin tykätty historian mies.
Vierailija kirjoitti:
Oli vaihtoehto suomenruotsalaisperheessä, mutta tyrmättiin koska on suomen toisen kansallispukuisen vähemmistön nimi. Minua ei olisi haitannut, mutta isovanhemmat kauhuissaan
En ole kyllä romaneilla nähnyt Alvaria nimenä. Onko joku muu?
Tulee mieleen Alvar Aalto. Hieno nimi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Alvar oo tän hetken Veeti?
On, niitä näkee ihan alvariinsa.
Minusta todella kaunis nimi, mutta tämän hetken hittinimiä.
Esteri on parempi kuin Alvariinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annettiin nimi Alvar mutta nyt alkoi ahdistamaan että onko todella mustalaisnimi. En ole aiemmin kuullut että olisi romaneilla käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Alvar se juoksee alvariinsa
Kaupassa?
Muotinimi. En antaisi lapselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annettiin nimi Alvar mutta nyt alkoi ahdistamaan että onko todella mustalaisnimi. En ole aiemmin kuullut että olisi romaneilla käytössä.
En ikinä olisi yhdistänyt romaneihin. Alvar Aalto tulee mieleen. Tiedätkö kuka on Alvar Aalto?
Nimi siinä missä muutkin. Jokainen antaa sen nimen josta tykkää