Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI karjalanpiirakat on makeita???

Vierailija
05.08.2013 |

En käsitä, ostin kotiuunin rukiisia cocktail piirakoita ja hyi hitto että on makeita, eikö niiden kuulu olla suolaisia????

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa, Malvialan piirakat ei ole makeita, niistä tulee ihania, mutta lähikauppa ei myy niitä.

Vierailija
2/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisivät sisältävän porkkanaa ja glukoosia. Glukoosihan on sokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi tosiaan niiden ja monen muunkin eineksen pitää olla makeita. Olen pari kertaa yrittänyt ostaa lounaaksi myös esim. kaalikääryleitä tai kaalilaatikkoa. Ja niin ovat ällömakeita, että syömättä jäi. Mistä tuo johtuu? Itse en käytä koskaan sokeria missään, niin ehkä on omassa suussanikin tuo syy... Olen vain luullut, että jos ostaa pääruokaa ei tarvitsisi kärsiä siitä makeudesta, jälkiruokia osaan jo välttää ;)

Vierailija
4/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikääryleessä ja -laatikossa on ihan perinteisen mummoreseptin mukaan siirappia. Tosin vain hitunen, mutta kuitenkin.

Karjalanpiirakoiden makeus tulee porkkanasta, ja porkkanapiirakankin voi tehdä ilman glukoosia. Ihan perinteinen riisipiirakka ei ole makea. Kannattaa aina lukea tuoteseloste, niin ei tule yllätyksiä.

Vierailija
5/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 18:45"]

En käsitä, ostin kotiuunin rukiisia cocktail piirakoita ja hyi hitto että on makeita, eikö niiden kuulu olla suolaisia????

[/quote]

koska niitä valellaan sokeriliemellä, että mummot mussuttais niitä kun mummot tykkää pullasta ja makeesta. samaa oon ihmetelly itekin, olen lopettanut ostamisen

Vierailija
6/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

son se ruis

Vierailija
7/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glukoosia tungetaan nykyään lähes joka einekseen ja leikkeleeseen. Siitä johtuu ruuan makeus. Makea koukuttaa syömään lisää ja lisää. Onko ihme, että eineksen popsijat ovat pulleroita?

Vierailija
8/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riippuu emännän mallista, myös maku

Vierailija
9/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan houkuttele syömään, toivottavasti maistuvat pojalle, mä en niitä enää syö.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan