Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palsta aiheuttaa vainoharhaa.

Vierailija
05.08.2013 |

Totesin tässä, että kun naapurin mies soitti ovikelloa, ja tuli juttelemaan, kun olin kotona miehen ollessa reissussa, että kyllä tämä palstan lukeminen minunkin toimintaani vaikuttaa. Pidin naapurin mukavan miehen siinä ovensuussa juttelemassa pitkää juttuaan, enkä pyytänyt sisään kahville, kuten hyvät tavat vaatisivat, ihan vaan, koska kuvittelin, miten (todellisuudessa ihan fiksu ja mukava) naapurin rouva sitten kirjoittelisi palstalle, miten epätoivoinen naapuri yrittää iskeä hänen miestään.

Onko muille käynyt jotain samanlaista, eli normaalissa ihmisten välisessä tilanteessa teille tulee mieleen, mitä joku hullu tästä voisi palstalle kirjoittaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Muiden tunteisiin ei pidä mennä mukaan.

Pikemminkin ihmettelen, mistä ihmeestä kaiken maailman kummalliset ajatukset pälähtävätkin näiden täällä kirjoittelevien päähän. Ihmettelen myös ihmisten suunnatonta itsekritiikin puutetta, niin kummallisia aivopieruja täällä päästellään muiden ällisteltäväksi.

Vierailija
2/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain! Tänään en uskaltanut mennä hissiin naapurin miehen kanssa vaan kävelin monta kerrosta, pelkäsin että minä tulen raskaaksi samassa hississä ja että minusta tulee tyypillinen katkera ja kateellinen AV-mamma joka roikkuu täällä aamusta yöhön ja jonka ulkonäkö muuttuu sellaiseksi Honey Boo Boon äidin näköiseksi jokinorsuksi!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että veisin naapurin tummaihoisen muksun puistoon, sitten tuli mieleen, kuinka av:llä aina haukutaan me ylipainoiset wt-mamupatjoiksi.. 

Vierailija
4/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla av-palsta vaikuttaa kampaustyylien valintaan. Joskus kun olen ollut kiinnostunut jostain kampauksesta, olen perääntynyt koska olen tajunnut että ko. tyyli onkin "kananpersetukka" tai saatettaisiin tulkita sellaiseksi :-).

Vierailija
5/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, melkein odotin tänään uimahallikäynnin jälkeen että minusta olisi tehty aloitus siitä miten selkeästi ylipainoinen kehtaa käyttää neonpinkkiä uimapukua mikä oikein huutaa huomiota vaikka pitäisi piilotella kotona kilojensa kanssa =D

Vierailija
6/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin legginssien käytön palstan takia.

Vierailija
7/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla mennä ulos ettei joku hauku mua täällä white trashiksi vaikken ole!

Vierailija
8/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 19:00"]

Lopetin legginssien käytön palstan takia.

[/quote]

Mä en, vaikka aina mietin palstaa kun puen ne päälle.

Vierailija
9/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään aina, että joku on ihastunut mun mieheen, kun joku kertoo ihastumisestaan varattuun :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi