Tatuoimaton nainen on seksikkäin
Onneksi olkoon teille naisille, jotka olette pitäneet kroppanne erossa tatuoinneista! Tatuointi pilaa kauniinkin naisen seksikkyyden. Tatuoimaton on seksikkäin!
terveisin,
Mies 40
Kommentit (4)
Entä kun ei ole naapurin ammattitaidoton teuvo tekemässä? Ja tatuoinneilla on merkitys ja idea eivätkä ole kopioituja muilta? Itse tatuoituna naisena olen sitä mieltä, että jokainen tehköön kropalleen mitä haluaa, oma vartalo on kuin tyhjä kangas johon tatuoida elämän tärkeitä tapahtumia kuvaavia maalauksia ja kuvia. En ole koskaan tajunnut ihmisiä, jotka tuomitsevat muut ulkonäön perusteella.
Terveisin, Nainen seitsemällä tatuoinnilla ja lisää tulossa
Mutta on hyvä kuulla, että sitä arvostetaan, ettei kulje massan mukana ja hanki tatuointia vain koska "hässäkkä ristiselässä vois tehdä minusta hotin."
Onneksi en piittaa siitä, olenko seksikäs vai en, joten ilomielin käyn taas ensi viikolla ottamassa uuden tatskan.
Olen samaa mieltä,älkää menkö massan mukana tatuoitavaksi. Naisen vartalo on kaunis sellaisenaan,kökkö tribaali tai skönäri tatuointi kauniissa naisessa on totaalinen turn-off .
Arvostakaa itseänne naiset ja älkääkä menkö ainakaan sille naapurin ammattitaidottomalle teuvolle pilaamaan nahkaanne.