Paljoko tässä on kaloreita?
Voisiko joku ystävällisesti kertoa mulle eilisen päivän kalorit? Oon niin väsynyt huonosti nukutun yön jälkeen, etten jaksa...
Possunleike
2 perunaa
Porkkanaraastetta 2 dl
Juustovoileipä (oltermanni)
Omena
Jäätelötuutti
Kommentit (19)
Onko noin paljon? No huh, olisi pitänyt ottaa kylään omat eväät! :/
ap
Ja jos joku arvostelee mun ruokavaliota, niin olin koko päivän mummolassa ja nuo tarjottavat oli siellä. Aamulla menin, illalla tulin pois. ap
Mistä me oikeasti voidaan tietää kalorit, kun ei tiedetä miten kaikki nuo on valmistettu, mikä jäätelötuutti jne? Tai minkä kokoinen porsaanleike. Kaalorit voivat vaihdella 1400-3500 välillä. 2400 on hyvä keskiarvio.
Totta, on vaikea arvioida. Unohtakaa koko juttu, minä myös, ja jatkan normaalilla ruokavaliollani. ap
Toi on kamalaa. Siks pyrin aina välttelemään syömistä muualla paitsi kotona.
Jos minulla kalorit menee yli tuhannen niin päivä on epäonnistunut. Enkä oo kuollut vaan elänyt näin jo yli vuoden verran.
Ketä kiinnostaa. Ei kaloreilla ole mitään merkitystä, jos ne syö nälkään ja kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä me oikeasti voidaan tietää kalorit, kun ei tiedetä miten kaikki nuo on valmistettu, mikä jäätelötuutti jne? Tai minkä kokoinen porsaanleike. Kaalorit voivat vaihdella 1400-3500 välillä. 2400 on hyvä keskiarvio.
Kalorit voi vaihdella, mutta miten ihmeessä sä saat noista syömisistä 2400?
2400