Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huawei-puhelimesta

Vierailija
10.08.2020 |

Uskaltaako enää ostaa? Vai onko ne nyt jotain Kiinan vakoilujuttuja? Mulla ollut huawei kohta 3v ja olen tykännyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole niin ettei nillä uusilla puhelimilla pääse enää Googlen sovelluskauppaan? Eli ei oikein mitään appeja tarjolla niihin puhelimiin. Itse en sellaista ostaisi.

Vierailija
2/6 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa muttei kannata.

Jos olet huihaista tykännyt niin osta seuraavaksi joku muu kiina-android, ihan samaa kamaa ne kaikki ovat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin skippasin, koska googlen tuki on vähän niin ja näin. 

Vierailija
4/6 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion ostaa tulevaisuudessa, kun tuo puhelin lopettaa toimimasta niin jonkun toisen (varmaan samsungin).

Vierailija
5/6 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole niin ettei nillä uusilla puhelimilla pääse enää Googlen sovelluskauppaan? Eli ei oikein mitään appeja tarjolla niihin puhelimiin. Itse en sellaista ostaisi.

Ei pidä paikkaansa. On vain yksi malli, jonka puhelimissa on käytössä Huawein oma kauppa.

Vierailija
6/6 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. On vain yksi malli, jonka puhelimissa on käytössä Huawein oma kauppa.

On niitä ainakin kolme Huaweita (P40, P40 Lite, P40 Pro) ja yksi Honor (9A)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi