Sannalle ja hallituksen naisille loma on pyhä asia - koronakriisin ei anneta häiritä
Kommentit (20)
Aloitit sitten taas uuden ketjun samasta aiheesta. Miksi et kommentoinut tähän ketjuun? https://www.vauva.fi/keskustelu/3843984/hallitus-torkkuu-kesalomalla-tu…
No eikö Turku jo näyttänyt, että ei hallitusta tarvita joka pyllyä pyyhkimään, vaan päätöksiä ja tekoja voidaan tehdä paikallisestikin? Ottakaa vanhasta pääkaupungista oppia siellä Helsingissä ja lentokentillä!
Hommat on koko ajan hoidossa. Älä ole huolissasi, poika pieni.
Kohta hallitus kaatuu ja ennenaikaiset vaalit järjestetään.
Vierailija kirjoitti:
Kohta hallitus kaatuu ja ennenaikaiset vaalit järjestetään.
Enää kaksi ja puoli vuotta!
Mikä kriisi? En mä näe ympärilläni minkäänlaista kriisiä.
Eikä sitten taas muistella sitä Halla-ahon ylimääräistä hiihtolomaa kriisin ollessa puhkeamassa, siitä on jankutettu ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään näe, mutta jossain se kriisi kuulemma on.
Mihin tässä hallitusta nyt tarvitaan? Avit ja terveysviranomaiset ja ihan me kansalaiset olemme tällä hetkellä puikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin tielle oli näköjään Marin viemässä. Onneks oli Niinistö
Sitähän se Mestarikin harmitteli, että luvattiin ruumiskasat mutta valehdeltiin.
Kun Marin on töissä, niin se on paha ja kun Marin lomailee niin sekin on hankalaa. Tulee mieleen vanha sanonta "rakkaudesta se hevonenkin potkii". Taitavat nämä palstalla pääministeriämme moittivat olla salaa ihastuneita häneen, mutta kantti ei vain kestä tunnustaa :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootapa kuule 2 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootapa kuule 2 viikkoa.
Niin, niin. Sit on ne ruumiskasat katujen varsilla ja vessapaperi maailmasta loppu.
Kyllä he ovat lomansa ansainneet kuten muutkin.
Mene ap töihin niin saat sinäkin joskus lomailla.
Ei ole mitään kriisiä ap. Tavoite, elpymispaketti, saatiin tehtyä koronan varjolla ja nyt juhlivat voittoa.
Siis ovatko hallituksen miesministerit yksin töissä naisten lomaillessa?! Vai onko kenties koko hallitus lomalla ja otsikko pelkkää naisvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis ovatko hallituksen miesministerit yksin töissä naisten lomaillessa?! Vai onko kenties koko hallitus lomalla ja otsikko pelkkää naisvihaa?
Vanhanen tuuraa kun Sanna lomailee
Vierailija kirjoitti:
Hommat on koko ajan hoidossa. Älä ole huolissasi, poika pieni.
Huikan-poikaa "huolestuttaa". Onko hovi ollut tänä viikonloppuna mukana?
Nönnönnööö.