Minkälainen on tuntemasi 7.3., 23.6., 23.7., 26.8., 3.10., 7.10., 9.10., 18.10., 3.12. syntynyt henkilö?
Kuvaile hänen luonnettaan ja laita syntymäpäivä eteen jotta tiedetään mistä päivästä kyse :)
Kommentit (16)
Minä 9.10.
Korkeakoulutettu, työtön mt-ongelmajäte. Aika monella nimenomaan syksyllä syntyneellä sama kohtalo.
Lääketieteellinen ihme, kun on niin monena päivänä syntynyt.
Minä 26.8. fiksu ja filmaattinen 😅 Korkeakoulutettu introvertti kahden lapsen äiti. Töissä yliopistolla, asun omakotitalossa. Harrastan lukemista, kuntoilua ja scifi-sarjoja.
7.3. syntynyt läheiseni on tunnollinen, ahkera, auttavainen, epäitsekäs mutta myös tosi itsepäinen.
7.10. Korkeakoulutettu äitini. Empaattinen, elämänmyönteinen, joskin ajoittain masentunut ja alkoholisoitunut, mutta työelämässä ja kiltti. Myös Putin on syntynyt tuolloin :D
Vierailija kirjoitti:
Jep. Käynyt aina välillä kurkkaan ulos äitinsä pimpasta ja perunut just viime hetkellä, "Ähäskutti, enpäs synnykään tänään, perutaan ulostulo, ryömitään takaisin kammioon."
9.10
Ehdottomasti parempi ihminen kuin minä
23.7. paras ja ihanin ystäväni! 💖😍
Harmi että yksi tärkeä päivämäärä puuttui.
3.10. ...😢 sait minut itkemään.
Ihana läheiseni. VakaaVaaka, aina tukemassa ja auttamassa. Tasapainoittamassa.
9.10. Järkyttävän ruma läskipää. Peruskoulupohjalta tietää kaiken ja luulee olevansa muita parempi. Narsistisia piirteitä.
Syö koko ajan, kuin henkinen tyhjyys täyttyisi sillä. Mutta ei, ei täyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Käynyt aina välillä kurkkaan ulos äitinsä pimpasta ja perunut just viime hetkellä, "Ähäskutti, enpäs synnykään tänään, perutaan ulostulo, ryömitään takaisin kammioon."
Ai kamala! Synnytys kestää yhtä kauan kuin raskaus.
26.8.
Tunnen 2 naista, molemmat ovat kamalia oman edun tavoittelijoita, muista viis. Koulukiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pointti näillä ketjuilla on?
Tietojen kalastelu suoramarkkinointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietojen kalastelu suoramarkkinointiin.
Melko epätoivoista 🤣