Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies häpeää pituuttani?

Vierailija
09.08.2020 |

Sovitin vaatteita juhlia varten. Olin ostanut uudet kengät, joissa on noin 3cm kiilakorko. Matalimmat mitä löysin, omasta mielestä juhlaan vaan "kuuluu" vähän hienommat kengät kun ihan lättänät ballerinat tai sandaalit. Niin ja olen siis 175 cm pitkä ja mies on suunnilleen samanpituinen, pikkuisen minua lyhyempi jos laitan nuo kengät. Mies huomasi kun peilailin itseäni juhlavaatteissa ja käveli luokseni: "sä oot niin iso" ja myrtsi naama perään :( joo tulipa itsevarma olo nyt sitten mennä sinne juhliin. Miksi sitten on ottanut pitkän naisen jos se on ongelma.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka jätkä

Vierailija
2/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miehen teetättää erikoisvalmisteiset kengät, jossa on korotusta muutama sentti.

Vierailija
4/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa lyhyyttäänhän hänen pitäisi hävetä, törkeää käyttää vielä termiä iso. Tuskin pitäisi siitä, jos sanoisit miestä pieneksi. Olen 180 cm pitkä ja nuorempana kävi noin. En sen jälkeen miehen kanssa liikkuessani enää koskaan käyttänyt alle 7 cm korkoja. Löytyisikö sinultakin korkkareita?

Vierailija
5/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee kommentti. eroa. Pahenee ajan kanssa, mä saan nykyään monta kertaa viikossa kuulla koostani vaikka olen laihempi, kun tavatessa.

Vierailija
6/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa lyhyyttäänhän hänen pitäisi hävetä, törkeää käyttää vielä termiä iso. Tuskin pitäisi siitä, jos sanoisit miestä pieneksi. Olen 180 cm pitkä ja nuorempana kävi noin. En sen jälkeen miehen kanssa liikkuessani enää koskaan käyttänyt alle 7 cm korkoja. Löytyisikö sinultakin korkkareita?

Olisit noiden korkkareiden kanssa juuri minulle sopiva ja suutelukorkeudella.

Vierailija
7/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma kommentti. Ja pitkä ja iso eivät ole sama asia.

Vierailija
8/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä.

Vierailija
9/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin tuossa tilanteessa vähintään 10cm korkokengät ja menisin juhliin miehen kanssa, ja kommentoisi juhlan jälkeen miehelle, miten häpesin hänen käyttäytymistään, puheitaan yms juhlissa

Vierailija
10/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on noin huono itsetunto, niin en jaksaisi olla tommoisten miehen kanssa-kokoajan joutuisi miettimään, että mitä voi tehdä tai sanoa, että ei vaan loukkaa miehen herkkää hipiää.

Vierailija
11/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuittaat miehelle että mitäs olet noin pieni.

Laita vielä korkeammat korot että mies näyttää vielä lyhyemmältä. Siinähän sitten kärvistelee itsetuntonsa kanssa.

Tuo on miehen ihan oma ongelma ja pitkät naiset kyllä herättää muissa ihailua.

Älä ainakaan ala häpeämään itseäsi, pää pystyyn ja korkkarit jalkaan.

Vierailija
12/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs exäni nimitti korollisia kenkiäni huorasaappaiksi. Hänen egonsa ei kestänyt minua, minä en kestänyt häntä.

Vierailija
13/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei häpeä pituuttasi, vaan omaansa, ja purkaa mielipahansa sinuun.

Vierailija
14/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavista kommenteista <3 jos nyt alan miettimään, eipä tuo mies itsekään mikään mr. täydellinen ole. Ei kovin pitkä ja ylipainoakin on 20+ kiloa. Mutta hän on (oli) mun rakas ja oon ollut täysin tyytyväinen häneen sellaisena kuin on. Ilkeät kommentit syöpyy ikuisesti mieleen. Ap

Vierailija
15/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen akkojen ei pitäisi käyttää korkokenkiä, näyttä kamalalta.

Vierailija
16/16 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pätkä, sä et nyt taida saada ihmisiä inhoamaan pitkiä naisia, vaikka joka kautta yrität. Kannattaisiko luovuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän