Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini suuttui kun en ole välittänyt hänestä tarpeeksi.

Vierailija
08.08.2020 |

Hän on jo 69v, ja väittää että olen ignorant ti kun ainoat ihmiset kenestä väitän on ystävät. Sillä tänään aattelin että näenkö äidin tai ystävän niin kyllä äitiäkin on kiva nähdä. Niin äidin käytös välittömuudesta on surullista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äiti sentään soi sulle ystävät. Mun äitini asennehan on aina ollut, etten mä välitä mun ystävistänikään. Etten muka välitä kenestäkään. Enkä varinkaan hänestä.

t.kristallikissa

Vierailija
2/6 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mun äitini suuttui mulle jo kun olin noin 3-vuotias, etten ole välittänyt hänestä. Aina ollut se aivan sama levy soimassa. Se on ihan järkyttävän surullista. Se valhe siitä, etten välitä muka ystävistäni on estänyt mun ihmissuhteet ja niiden ystävien saamisen. Olen äidilleni asiasta ERITTÄIN katkera.

Jos hän olisikin sanonut mun välittävän heistä! Ois ollut NIIN helppo elämä.

t.kristallikissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis mulla OLI ystäviä, mutta menetin heidät sen takia, koska en ÄITINI mielestä välittänyt heistä.

t.kristallikiss

Vierailija
4/6 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen äiti on äärimmäisen epäkypsä ja narsistinen.

t.kristallikissa

Vierailija
5/6 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti jos pitää terveitä rajoja niin tuollainen itsetunnoton säälittävä luuseri kuvittelee, että ystävt ja toiset ihmiset ovat sulle nobodyja. Asenteen takana on vain sanojan äärimmäinen itsekeskeisyys ja paskuus ihmisenä.

t.kristallikissa

Vierailija
6/6 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että pystyn näyttämään äidilleni hänen eläessään, että en todellakaan välitäkään hänestä. Haluan ainoastaan jutella hänen kanssaan, hänen rahapulansa ja velkaantumisensa ei hetkauta mua paskaakaan. Ja se ei johdu siitä, etten välittänyt hänestä, vaan siitä, että hän on paska ja suhtautui minuun niin, etten tosiaan ole hänestä välittänyt. Mitähän hän on koskaan tehnyt ansaitakseen yhtään mitään muuta kuin sen, mitä sai minulta? Ei mitään. Kiusannut, arvostellut, satuttanut, ollut paska.

t.kristallikissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi