Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi SINUN on niin äärettömän vaikeaa

Vierailija
31.07.2013 |

antaa muiden ihmisten elää rauhassa omilla tavoillaan, ilman että vähättelet ja arvostelet ikävästi heitä ja heidän valintojaan? Yritä nyt hieman kehittyä ihmisenä henkisesti, niin pääset tuosta viastasi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, että usein ihmiset ilmoittavat päämääräkseen yhtä ja tekevät täysin päinvastoin. Silloin kerron näille ihmisille miltä heidän tekemisensä näyttää minun silmiini ja että tuolla menolla he eivät tule pääsemään päämäärääriinsä. Sitten he suuttuvat minulle. Tämä varmaankin johtuu siitä, että ne jalot ja ylevät päämäärät olivat mainittu vain sumutustarkoituksessa. Ei heillä oikeasti ollut mitään sellaisia päämääriä, kunhan esittivät parempaa kuin olivatkaan.

Joten sanokaa rehellisesti mihin pyritte, niin en vaivaa teitä. Jos sanotte, että haluatte hyvän parisuhteen, niin älkää sitten pettäkö. Sanokaa mieluummin, että haluatte riitoja, surua ja yhden pettyneen ihmisen.

Minä en tuomitse ketään mutta haluan, että ihmiset tekevät sen mitä tekevät tietoisena siitä mitä tekevät.

Vierailija
2/10 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 15:52"]

Sen takia, että usein ihmiset ilmoittavat päämääräkseen yhtä ja tekevät täysin päinvastoin. Silloin kerron näille ihmisille miltä heidän tekemisensä näyttää minun silmiini ja että tuolla menolla he eivät tule pääsemään päämäärääriinsä. Sitten he suuttuvat minulle. Tämä varmaankin johtuu siitä, että ne jalot ja ylevät päämäärät olivat mainittu vain sumutustarkoituksessa. Ei heillä oikeasti ollut mitään sellaisia päämääriä, kunhan esittivät parempaa kuin olivatkaan.

Joten sanokaa rehellisesti mihin pyritte, niin en vaivaa teitä. Jos sanotte, että haluatte hyvän parisuhteen, niin älkää sitten pettäkö. Sanokaa mieluummin, että haluatte riitoja, surua ja yhden pettyneen ihmisen.

Minä en tuomitse ketään mutta haluan, että ihmiset tekevät sen mitä tekevät tietoisena siitä mitä tekevät.

[/quote]

Mikä tai kuka sinä oikein luulet olevasi? Mikä ylituomari muille ihmisille sinä luulet olevasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 16:06"]

Mikä tai kuka sinä oikein luulet olevasi? Mikä ylituomari muille ihmisille sinä luulet olevasi?

[/quote]

Siinä juuri yksi teeskentelijä.

Vierailija
4/10 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua muuten kiinnosta, mutta sitten kiinnostaa jos mulle valehdellaan ja sotketaan minut mukaan asioihin, joista en ole ollut perillä! Muuten aivan sama.

Vierailija
5/10 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla oikein varma itsekään valinnoistasi kun pitää noin hermostua. Asioista on tapana keskustella ja vähän ihmetelläkin toisten valintoja. Terveen itsetunnon omaava ja valintansa harkinnalla tehnyt on niiden kanssa sinut.

Vierailija
6/10 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole normaaleissa oloissa pienintäkään tarvetta arvostella kenenkään valintoja. Tästä on kuitenkin poikkeus. Kun itseäni on yritetty lytätä, poskettoman törkeästi ja perusteettomasti, ja sitten jossain yhteydessä paljastuu että lyttäri itse elää omaa elämäänsä (paljon) huonommin kuin minä, tuottaen alhaisilla tavoilla tuhoa muille ihmisille, silloin kyllä avaan sanaisen arkkuni. Oikeutetusti, ja ilomielin. Jos lyttääjä olisi vähänkään fiksu, hän toteaisi saaneensa ansionsa mukaan, mutta tietenkään lyttääjä ei ole fiksu vaan kihisee raivoa ja ikuista kostonhimoa :-D.

Vierailija
7/10 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep tämä koskee etenkin lassukoita jotka haukkuvat seksiä harrastavia naisia.

Vierailija
8/10 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään vaikeaa, antaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
9/10 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään vaikeaa, joskus sitä vaan hiljaa ihmettelee toisten valintoja.... Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
10/10 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, luulen että tällaisia ihmisiä vaivaa itsetunnon puute, oman elämän tylsyys ja katkeruus. Koittaisivat hoitaa itsensä ja tehdä elämälleen jotain että saisivat itselleenkin sitten hyvän ettei tarvtsisi jokaisen jokaiseen asiaan puuttua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän