Lapseni haluaisi Liinnanmäelle. Voiko sinne mennä ilman
kaveria? Lapseni kyseli kavereitaan, mutta heille ei sopinut. Toinen oli matkoilla ja toinen oli juuri käynyt lintsillä. Tulisiko päivästä lainkaan hauska? Kannattaako? Lapsi toivoisi pääsevänsä vielä tänä kesänä. Ensi vkl olisi sopiva aika.
Kommentit (15)
Tietenkin voi. Mene sinä mukaan ja käy niissä laitteissa joihin mahdut.
Nyt ei laitteet oikein kiehdo. Kävin alkukesästä nuorimman kanssa. Tämä lapsi on sellainen hevijuuseri, että minä en moisiin vatkauksiin lähde. Ajattelin mennä päiväksi kaupungille. Eli viedä ja hakea. Ihan pahimpiin lapsenikaan ei kuulemma aio mennä. Mutta kaverin kanssa olisi varmaan kivempaa...
Kysy lapselta, olisiko se kivaa.
minusta ei kuulosta erityisen kivalta päivältä, yksin huvipuistossa.
Eiköhän se riipu vähän iästäkin. Minkäikäinen lapsesi on?
On tässä meillä taas hieno esimerkki nykypäivän vanhemmasta. Ei tunne lastaan edes senvertaa, että osaisi päätellä viihtyykö se yksinään päivän lintsillä eikä myöskään taida uskaltaa sitä häneltä edes kysyä...
Et ole tosissasi?! Lapsi yksin huvittelemaan, kun äitiä ei nyt kiinnosta kun lapsikin on sellainen ja sellainen.
Vanhemman kanssa päivä Lintsillä ok, yksinään ei.
Ei minuakaan huvipuistot kiinnosta, mutta kyllä minä seuraksi niihin lähden. Ei tarvi meidän lapset yksin mennä.
Älä nyt ainakaan jätä sitä yksin sinne. Lapsella voi olla ihan kivaa vanhemmankin kanssa, jos kaveri ei pääse, ja kivaa voi olla, vaikka vanhempi ei hurjimpiin laitteisiin edes tulisi, pääasia, että muuten on kaverina.
Ja hieno esimerkki vanhemmasta sinäkin et ei kiinnosta mua lapsen kanssa olla, kun mä haluan shoppaileen....
Päiväpano hotellissa äidin "ohjelmassa".
Kylllä se äitikin kaverista käy, vaikkei menisi kaikkiin laitteisiin tai yhteenkään. Aina ennen tai jälkeen laitekäyntiä voi sitten jollekulle kertoa kokemuksesta tai muuten jutella. En jättäisi yksin Linnanmäelle.
Riippuu lapsen iästä, mutta en ehkä turvallisuussyistäkään jättäisi yksin. Paikoissa, joissa on tunnetusti paljon lapsia, voi liikkua kaikenlaista väkeä.
Hulluko oot? Lapsi yksin päiväksi linnanmäelle?! Ja ite meet niikun shoppailees... Voitha mennä lapses seuraksi sinne, älä käy laitteissa jos "nyt niin paljoo huvita" ....
En tajua, miksi tää tuli tuplana. Oikeasti kysyin Linnanmäkipäivästä.
ap.