Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunssa ilman kuumetta

Vierailija
30.07.2013 |

Kyselisin, että miten te muut olette saaneet sairaslomaa jos kärsitte flunssasta ilman kuumetta? Itse olen istumatyössä, jossa minun ei tarvitse puhua puhelimessa tai tavata ihmisiä (mitä nyt muutamaa työkaveria tietty). Olo oli töissä ja nyt kotona aivan hirveä. Yskittää, nenä valuu, jokaista lihasta särkee, voisin nukkua vaikka aamusta iltaan, välillä on kuuma, välillä on kylmä, kyllähän te varmaan tiedätte millainen olo kropassa on kun on sairas. Noh, lääkäri päätti jättää sairasloman kirjoittamatta, koska "eihän sun tarvii puhua puhelimessa tai nähdä asiakkaita". Joo ei tarvitse ei, mutta duunini vaatii paljon keskittymiskykyä jota mulla ei tässä kunnossa ole. Vituttaa itseänikin olla sairaana ja todellakin kököttäisin töissä jos olo olisi edes jotenkin kohtuullinen paikallaan istuessa, mutta kun ei.

Onko teidän mielestä ihan ok, jos menen toiselle lääkärille ja vaadin häntä kirjoittamaan sairaslomaa, koska en koe olevani lähimainkaan _työkykyinen_? Tämäkin lääkäri myönsi että kuumeeton flunssa voi olla ihan yhtä paha kuin kuumeellinenkin (eikä aikuisella yleensä edes nouse kuume), mutta päätti että olen kuitenkin ihan ok... Ärsyttää, koska olo on oikeasti tosi kelju ja inhottaa lääkärin vähättelyt.

Onko muilla samanlaista, kannattaisiko yrittää nostattaa kuume vai vaan levätä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme