Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Pitkin Puolaa sompailemaan joutunut Riku ihmettelee vastaanottoa kotimaassa

Vierailija
08.08.2020 |

Käyttäytyy itse vastuuttomasti matkailemalla juuri nyt, ja ihmettelee, miksi kukaan ei kanna vastuuta hänen puolestaan?
Kannatan kyllä itsekin tarkempaa valvontaa ja ohjeistusta lentoasemalle, mutta jäi jotenkin vähän yksinkertainen kuva tästä(kin) sankarista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/6 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku, kuten kaikki tytöt, on uhri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pointti taas tuollakin jutulla oli? Halusiko tämä pölvästi vaan saada oman osansa julkisuudesta. Alan olla jo aivan kypsä näihin koronamatkailijoihin ja heidän itse aiheuttamiinsa "ongelmiin"

Enkä muuten edes ole koronahysteerikko.

Vierailija
4/6 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaivautuisitte lukemaan jutun niin Riku ihmetteli miksi valvonta ja koronatoimet oli Suomen päässä niin olemattomia.

Vierailija
5/6 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta juttuvinkkiä iltapäivälehdet saa päivässä näiltä matkailijoilta, jotka äimistelee päivittäin näitä samoja asioita.

Vierailija
6/6 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaivautuisitte lukemaan jutun niin Riku ihmetteli miksi valvonta ja koronatoimet oli Suomen päässä niin olemattomia.

No luin kyllä jutun ja juuri noin minäkin asian laidan ymmärsin. Se asia mitä minä ihmettelen, on Rikun olematon aivotoiminta kun päättää matkustaa juuri nyt ja sysätä siitä vastuuta muille juuri mainitsemallasi tavalla.

-Ap