Miksi naiset etsivät treffiprofiileissaan huumorintajuista miestä?
Aikovatko ne kertoa deitille vitsejä tai esittää stand-uppia?
Kommentit (20)
Loska huumorintajuton mies on tylsä eikä kukaan nainen halua tylsistyä miehen kanssa.
Parhaita on ne naiset, joilla lukee profiilissa "kahvi ja huumori mustana" ja sitten blokkaavat kun kertoo mustan huumorin vitsin
En etsisi huumorintajuista, sillä rakkaus ja parisuhde ei ole vitsi.
Paras olisi etsiä oikeasti ja rehellisesti sitä mitä kaipaa.
Nauru on elämässä tärkeää. Ilman sitä on melko tylsää. Hyvä huumorontaju ei tarkoita vitsien kertomista vaan sitä, että osaa nauraa arjessa, tilannekomiikkatajua, tarvittaessa mustaa huumoria ja kykyä nauraa itselleen.
Ovat niin naurettavia, ettei tosikko kestäisi.
Liekö tässäkään kyse sukupuolesta, koska aika harvalla naisella tuollaista nähnyt sekä eiköhän jokunen mieskin löydy, jotka kaipaavat huumorintajuista naista. Itselleni tosikko nainen olisi kauhistus, enkä usko hänenkään kauaa minua jaksavan. Kriteerin sijasta olen kuvannut itseäni huumorintajuiseksi, ehkä se karsii pahimmat tosikot alkuunsa.
Huoh.. Suosikaa originelleja naisia eikä noita emoji ja itseään toistavia profiileja.
En mäkään ota sellaisia joista tulee heti tylsä olo.
Kyllä aion, pitäähän minulla olla joku testiyleisönä. Aloitan kopkop-vitseillä ja lopetan humoristiseen tanssiesitykseen.
Koska sellaiset jatkuvaa läppää heittävät naistennaurattajat on parasta seuraa.
Omassa lapsuudenperheessäni vitsaillaan koko hereilläoloaika. Se on meidän tapa kommunikoida. Kun näen sisaruksiani, nauramme niin että seuraavana päivänä naamaa särkee. Luulin pitkään että se on kaikilla näin.
Huumorin laatu kertoo ihmisestä paljon.
Minä olen vuosien saatossa huomannut, ettei pöksyihin pääse, ellei ensin saa naista nauramaan. Ei siis kannata vähätellä huumorin merkitystä suhteen alkumetreillä. Enkä nyt tarkoita mitään vitsin vääntämistä vaan arkista tilannekomiikkaa.
Opiskeli ravintola-alaa ja luokalla oli nainen joka kertoi aina poikaystävän huumorintajusta ja kuinka hauska hän on. Sitten eräässä illanvietossa tapasin tämän tylyn uusnatsin. No kai se nainen sitten nautti rasistivitseistä :D
Otsikot on tosi raskaita. Mulla on tosikko ystävä ja sen kanssa joutuu aina oikein miettiä mitä uskaltaa sanoa koska hän loukkaantuu niin helposti. Miesten kanssa on sitten vielä se, että jos mies loukkaantuu, se saattaa vaikka lyödä.
Vierailija kirjoitti:
Otsikot on tosi raskaita. Mulla on tosikko ystävä ja sen kanssa joutuu aina oikein miettiä mitä uskaltaa sanoa koska hän loukkaantuu niin helposti. Miesten kanssa on sitten vielä se, että jos mies loukkaantuu, se saattaa vaikka lyödä.
Otsikot siis tarkoittaa tosikot.
T.sama
Minun mies on huumorintajuinen, mutta en ole kuullut hänen kertovan koskaan yhtään vitsiä. Meidän perheessä nauretaan paljon. En jaksaisi tosikkoa päivääkään, mutta en myöskään vitsien kertojaa.
Vierailija kirjoitti:
Huoh.. Suosikaa originelleja naisia eikä noita emoji ja itseään toistavia profiileja.
En mäkään ota sellaisia joista tulee heti tylsä olo.
Näitä emojirobotteja joilla ei mitään mielipidettä mistään ja vastaus kaikkeen on "emt" tai "ei kiinnosta" on joku 80% deittipalveluiden naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ota sellaisia joista tulee heti tylsä olo.Näitä emojirobotteja joilla ei mitään mielipidettä mistään ja vastaus kaikkeen on "emt" tai "ei kiinnosta" on joku 80% deittipalveluiden naisista.
Onhan nykyään vaihtoehtoisia palveluita esim. Okcupid. Siellä oon ainakin ite nähnyt omaperäisiä naisia.
Miehen täytyy osata ottaa naisen jenkkakahvat huumorilla.
-m