Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen viime kuukausina satsannut peruspuvustoon.

Vierailija
27.07.2013 |

Se sisältää mustia ja vaaleita housuja, bleiserin, paitapuseroita, avokkaat, jotka sopivat väreiltään erilaisiin housuihin, toppeja. Myös laukku on laadukas ja mieleinen. Nyt on kiva, kun töihin on aina mistä valita!  Vaatteita voi yhdistellä jne

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekot unohtui tuosta mainita, niitä on useampi, ap

Vierailija
2/8 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minullakin oli, kun kävin vielä töissä. Helpottaa elämää kovasti, kun on aina hyvin pukeutunut, ja vain asusteita vaihtamalla on valmis ottamaan vieraita vastaan tai vaikka johonkin iltatilaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aina noin ja ostanut vain laadukkaita perusvaatteita. Asuja voi sitten helposti piristää uusilla kengillä, laukuilla tai paidalla.

Vierailija
4/8 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon minäkin pyrin hiljalleen (ja olen jo melkein siellä), mutta valmistan vaatteeni pääosin itse, joten siedettävän tason saavuttamiseen menee hiukan pidempi aika :-)

(On toki vaatekappaleita, joita en itse käy tekemään, esim. kauluspaidat ja toimistohousut, mutta noitakin sitten tuunaan omaan vartalonmuotoon sopivammiksi, kengät)

Vierailija
5/8 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa! Tuo on myös oma tavoitteeni, kunhan olen taas entisissä mitoissani. Nyt koko 42, "oma koko" 36. Eli henkkamaukalla mennään ensi vuoteen, olen realisti.

Vierailija
6/8 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin aivan mahtavan puvun itselleni. Maksoihan se yli 400 mutta kerrankin elämässäni löysin aivan täydellisen harmaan puvun.

Vierailija
7/8 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan persupuvustolta :).

Vierailija
8/8 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 17:57"]

Kuulostaa ihan persupuvustolta :).