Tänään on 13 vuotta siitä kun löysin mieheni maikkarin chatistä.
Ikinä ei muuten oltaisi törmätty missään. On tämä elämä kummallista. Koskaan ei voi tietää mistä itsensä löytää.
Kommentit (14)
Ei sillon ollut muistaakseni vielä juontajia. Päivällä sattumalta katsoin pikkuveljen huoneessa sitä, ja naureskellen luin veljelle niitä juttuja ääneen, veli pelasi tietokoneella. Siihen aikaan ei saanut laittaa puhelinnumeroja, ja mieheni oli laittanut numeron kirjaimina, pyysin veljeltä nopeasti kynää ja paperia, ja sain kuin sainkin numeron ylös :) Tätä voin kertoa meidän lapsille tulevaisuudessa, ja heistä se on varmaan hassun vanhanaikaista :) No onneksi oli jo kännykät ja tietokone, mulla ei tosin ollut omaa konetta vielä silloin. Voi kauhea miten nopeasti maailma muuttuu!
ap
no millainen se sun miehesi viesti oli? Mikä siinä kiinnosti?
Hän sanoi jotain sen suuntaista, että hakee seuraa vaikka ei ole ulkonäöltään mikään ritke vorresteri. Minä vastasin että täällä olisi nuorempi versio sallystä... En tiedä mikä laittoi mut vastaamaan, ei ollut mitenkään tapana, en ollut koskaan ennen vastannut kenellekään, pidin sitä aivan typeränä. Kaipa se oli kohtalo.
ap
ps. terkkuja tutuille :)
Siellä chatissä mainosti itseään ahkerasti myös joku "isoaseinen" herra. Ties missä olisin jos olisinkin vastannut hänelle ;)
ap
Onneksi olkoon!
P.S. Sain noihin samoihin aikoihin viestin kamalalta mieheltä joka mainosti olevansa isoaseinen herrasmies... Ehkä se oli sama mies, mahtaakohan hän olla jo löytänyt jonkun? ;D
Muistuipa mieleen eräs tapaus jossa tv-chatissa tavanneen pariskunnan mies laittoi avokkinsa kylmäksi ja asui ruumiin kanssa kuukauden.
Ap, kerro tarinanne Maikkarille, voisivat haluta tehdä teistä jutun! :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 05:40"]
Onneksi olkoon!
P.S. Sain noihin samoihin aikoihin viestin kamalalta mieheltä joka mainosti olevansa isoaseinen herrasmies... Ehkä se oli sama mies, mahtaakohan hän olla jo löytänyt jonkun? ;D
[/quote]
Samaa olen miettinyt joskus, että jos hyvinkin teki johonkin onnekkaaseen naiseen lopulta vaikutuksen, ja asuvat nyt onnellisena lapsilauman kanssa punaisessa tuvassa :) Ja vaimo käy täällä kirjoittelemassa kuinka ihana mies hänellä on!
ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 12:48"]
Muistuipa mieleen eräs tapaus jossa tv-chatissa tavanneen pariskunnan mies laittoi avokkinsa kylmäksi ja asui ruumiin kanssa kuukauden.
[/quote]
Joo, onhan niitä. Täällä meilläpäin oli tapaus jossa ryyppyporukka oli puukottanut kaverin, vienyt sen sohvalle istumaan, ja siinä samassa huoneessa ryyppäsivät muutaman päivän ennenkuin poliisi sai tietää asiasta, porukassa oli sekä miehiä että naisia. Yhtään ei haitannut että kaveri istui kylmänä (haisevana) pää puoliksi irti sohvalla. Kaipa olivat tottuneet että aina sitä joku on vähän huonossa hapessa. Eivät kyllä olleet missään tekemisissä maikkarin chatin kanssa.
Kuka muistaa miehen, joka "ei tupakoi, kapakoi, eikä koskaan yhtään viestiä" ?
Mä löysin vajaa kaksi vuotta sitten mieheni World of Warcraftista. :) Vuosi asuttu yhdessä, eka lapsi tulossa. Kohtaloa, tai jotain? :D
Stormreaver 4ever! <3
Mulla on kolme ystävätärtä joilla on vaikeuksia löytää miestä, ja olen heille sanonut että ei kannata lannistua, kyllä se mies jostain ilmestyy, ei koskaan tiedä mistä.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 12:53"]
Ap, kerro tarinanne Maikkarille, voisivat haluta tehdä teistä jutun! :)
[/quote]
Taitaa olla tarinoita paljonkin, kumma kun eivät ole tosiaan tehneet mitään juttua koskaan, olisi niille hyvää mainosta kuitenkin. Yleensäkin olisi hyvä ohjelmaidea, että mistä ja miten ovat ihmiset puolisonsa löytäneet, nykyaika on kuitenkin niin erilaista kuin ennen nettiä ja kännyköitä.
ap
Oliko juontajana Vappu, Rita, Harry vai kuka?