Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brittikissan omistajia paikalla?

Vierailija
26.07.2013 |

Kerrotko vähän kissasi luonteesta? Kaverillani on pari superihanaa brittiä, mutta ovatko kaikki britit aina rauhallisia ja ystävällisiä, vai onko kaverillani käynyt kissojensa kanssa vain uskomaton säkä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on britti ja kyllä se on ihana, rauhallinen, kiltti ja ystävällinen. Varsinainen sohvaperuna ja uninalle. Sekä kannattaa huomioida, että lyttynaaman takia hampaat vaativat hoitoa säännöllisesti.

Vierailija
2/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on suloinen britti, hieman alle 2-v. Luonteeltaan todella kiltti ja erittäin leikkisä. Utelias, seurallinen, superpehmeä ja älykäs kissa! Ei viihdy sylissä, mutta vieressä aina köllii tai kököttää. Mahtava perheenjäsen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on suloinen britti, hieman alle 2-v. Luonteeltaan todella kiltti ja erittäin leikkisä. Utelias, seurallinen, superpehmeä ja älykäs kissa! Ei viihdy sylissä, mutta vieressä aina köllii tai kököttää. Mahtava perheenjäsen!

Vierailija
4/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea positiivisia ja hauskoja vastauksia kissoista.

Itse olen rakastunut kissanpentuun, joka ei tosin ole oma mutta silti.

Vierailija
5/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kissat on suloisia, mutta britti on täydellinen rauhallista kissaa haluavalle. 

Vierailija
6/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli britti tyttökissa. Todella kiltti ja sellainen sylikissa. Arka, kun tuli vieraita ihmisiä kylään se meni piiloon vierailun ajaksi. Eli yli 10 vuotiaaksi. Eläinlääkärissä käytiin ihan vaan vuositarkastuksissa.

Vierailija
7/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vuoden ikäinen brittipoika. Oikea kehruukone! antaa kenen tahansa ottaa syliin ja sellainen hurina päällä heti. Tosi söpö ja suloinen, sosiaalinen kissa. Tulee hyvin toimeen meidän muiden kissojen kanssa .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi