Lue keskustelun säännöt.
Millainen laiva on Silja europa?
Kommentit (3)
Oltiin pari viikkoa sitten. Todella hyvä se buffet-kattaus. Siis todella hämmästyimme hyvää tasoa.
Aika väsynyt allasosasto, mutta kyllä siellä pienet lapset viihtyivät. Lapsille oli nyt kesällä extra-leikkimesta, ihan kiva.
Laiva on todella iso, hieman kulahtanut kuten nämä tuppaavat oleva. Me kyllä viihdyimme hyvin ja saimme rahoillemme vastinetta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ai niin, paluumatkalla söimme sellaisessa rennossa paikassa, jossa sai itse ottaa kotiruokaa tai tilata grillin puolelta. Oli myös pieni salaattipöytä. Oltiin tähänkin tyytyväisiä.
3
...se on laiva. Muistaakseni yks isompi ruokapaikka, jossa noutopöytä ja ilmeisesti tilattavia annoksia. Ihan syötävää evästä ja sen verran hintavaa että köyhinä otettu yks noutopöytä ja hissukseen hiippailtu kaikki syömään samalta lautaselta.
Miten te ihmiset käsitätte jonkun laivamatkailun lomaksi? En näe itse varmaan parikymmentä kertaa eri laivoilla matkustaneena sitä mitenkään mukavaksi ja rentouttavaksi. Siellä vedetään kännit, hillutaan vähän yli puolenyön ja painutaan hyttiin vetämään sikeitä ja sauraavana aamuna seiskan-kasin aikaan ylös ja töihin. Se on kulkuväline, ei lomanviettopaikka, ya know? Eikä siellä ole loppusessaan edes edullista, menes saksaan jos halpaa viinaa haluat... Toinen on kans nää hotellilomat, mks helvetissä ihmiset maksaa hirveitä summia hienoista hotellihuoneista?? Mitä te siellä teette? Jos itse olen ollut vieraassa maassa ja kaupungissa niin hotellihuone on halvin mahollinen jossa suihku, vessa ja sänky, ja ilta vietetty kaupungilla kävellen. Olis jääny köpis, reeberbahn, köln, tallinna, parnu jnejnejne näkemättä tuolla teidän tekniikalla....