Miksi vahdit liukuportaissa vastaantulevia?
Kommentit (12)
Siis väärään suuntaan liukuportaissa meneviä? En vahdi, mutta saatan kyllä katsoa paheksuen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 09:52"]
Ja sinä vahdit vahtaajia...
[/quote]
No ei. Vaan sillä viereisellä liukuportaalla kulkevia.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 09:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 09:52"]
[/quote]
No ei. Vaan sillä viereisellä liukuportaalla kulkevia.
[/quote]
Ups. Väärin lainattu, Sorry.
siinä odotellessa ei ole muutakaan tekemistä kuin katsella vastaantulijoita.
"Vahdin"? Minä en vahdi ketään, vaikka hajamielisenä saatan katsoa kohti. Johonkin siinä on katsottava, vai pitäisikö muka silmät kiinni kulkea?
Pysy kotona, jos et ihmisten katseita kestä.
Avauksesta tuli muuten mieleen tapaus, jota matkan päästä todistin pari vuotta sitten: joku nuorukainen kuvasi kännykameralla ilmeisesti videopätkää liukuportaissa edellään menevän neitokaisen minihameen alta..! Minulta kesti hetki tajuta, mitä tapahtuu, lisäksi olin hieman kauempana, joten en pytynyt reagoimaan tilanteeseen. Jälkeenpäin vähän harmitti, etten sanonut asiasta. Katsoin vain pöyristyneenä sivusta.
Vahdit??? Jos ap kysyisi "miksi vahtaat liukuportaissa vastaantulevia" ymmärtäisin kysymyksen edes jotenkin.
No en todellakaan vahdi ketään, silmiä nyt vaan on auki pidettävä että pääsee perille minne olenkaan menossa
Anteeksi, että olen olemassa ja minulla on silmät. Voisiko kaikki erakkoluonteiset muuttaa korpeen asumaan?
Just meinasin tulla sanomaan että vahtiminen ja vahtaaminen on kyllä kaksi eri asiaa.