Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ripsienpidennys Linda Studio Helsinki

Vierailija
26.07.2013 |

Halusin pitkästä aikaa ottaa kesälomalle ripsienpidennykset ja koska minulla ei mitään vakkaripaikkaa ole, hyödynsin tarjousdiilin, jolla sain ripset edullisesti. Paikka oli Helsinginkadulla sijaitseva vähän aikaa sitten avattu kauneushoitola/kampaamo Linda Studio. Mulla ei ole ollut aiemmin, mitään ongelmia ripsien, niiden laiton tai liimojen kanssa. Tällä kertaa kaikki meni pieleen. Ensinnäkin teippi oli kovaa, ns. tavallista maalarinteippimäistä teippiä, mutta enemmän vikaa oli sen laitossa. Kuvittelin että kipu johtuu aroista, väsyneistä silmistä ja koska viime kerrasta oli aikaa. Myöhemmin kuitenkin tajusin (ja huomasin), että teipin reuna oli ollut vasten silmämunaani, jonka takia verisuonet silmän alareunassa olivat hankautuneet ja katkeilleet. Silmäni olivat täynnä verenpurkauksia.

Pyysin luonnollisia, ei pitkiä ripsiä ja tämän piti olla "ok". Laittaja sanoi, että minulle on vaikea laittaa, koska ripseni ovat niin ohuet. Tästä syystä hän survoi silmämunaani alaspäin painellessaan ripsiä kiinni. Tälläistä ongelmaa ei ole ikinä ennen ollut. Ripsien laittoon meni noin 40 minuuttia, kun yleensä omiin ripsiini menee noin 2 tuntia. Ripset olivat mielenkiintoisista teippauksista huolimatta liimautuneet alaripsiin kiinni ja repiminen irti oli hyvin epämiellyttävää.

Lopputulos: Ripset olivat TODELLA pitkät, paksun muoviset ja tönköt, jonka lisäksi ne olivat aivan vinossa, ristiinrastiin, epäsymmetriset ja osa jo valmiiksi repsotti miten sattuu. Ripsiä ei oltu liimattu omiin yksittäisiin ripsiini vaan tukkoon ripsiä, joten omat ripsenikin irtoilivat jo valmiiksi, kun painavat muoviripset repivät niitä. Kotiin kiiruhdin aurinkolasit päässä, leikkasin ensin ripset puolet lyhyemmiksi, yritin jotenkuten pelastaa niitä, mutta seuraavana päivänä nypin ne irti.

Pahinta kokemuksessa ei ollut edes loipputulos - joskus vaan käy niin.. vaan henkilökunnan selvä ammattitaidottomuus harjoittamaansa työhön "kauneudenhoitoon". Silmät ovat vielä arka paikka, ja käsittely oli sen mukaista, että herkimmille tai huonolla tuurilla sillä saa aikaan pahempaakin vammaa. Omani palautuivat muutaman päivän punoituksen, kutinan ja roskantunteen jälkeen.

En löytänyt tästä yrityksestä tarkempaa tietoa, enkä netistä mitään, en myöskään yleensä kirjoittele tällaisille palstoille, mutta mikäli joku sattuu tätä paikkaa googlettamaan, koska varmasti myös lahjakortin ostajia on useita, niin toivon mukaan törmää tähän tekstiin. En sano, että paikka on läpeensäsurkea, mutta tämä oli yksi kamalimmista kokemuksistani ikinä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mä oon varannu tänne kans ajan! Pitäisköhän perua...

Vierailija
2/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennekynsien kanssa ammattitaidottomuus näkyi myös todella vahvasti. Haluavat kovasti tehdä miellyttävät kynnet ja olivat kärsivällisiä kun yritin selittää

mitä haluan. Ainoastaan omistaja mies puhuu hyvää suomea. Tässä paikassa eivät ensinnäkään saaneet vanhoja kynsiäni pois ja toiseksi paikassa geelikynnet tarkoittavat ainoastaan oman kynnen vahvistusta geelilakalla, tipin saa myös halutessa. Akrylli kynnet tarkoittavat ainoastaan akryllin hivelemistä oman kynnen päälle, eikä sillä osota muotoilla kynsiä yms.. Perus manikyyrit paikassa varmaan ovat miellyttävä kokemus, sillä henkilökunta on hyvin ystävällistä, ammattitaitoa rakennekynsiin (eikä ilmeisesti ripsienpidennyksiin) heillä vain ei ole. Itselläni on ollut vuosia rakennekynnet ja olin niin ulapalla ja pyöristynyt heidän toiminnastaan, että ekaa kertaa koskaan oli myös pakko kirjoittaa kokemuksia tälläiselle palstalle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että kokemuksenne ovat ollet noin hirveät, koska sen ei pitäisi mennä noin. Kuulostaa myös ett' laittajat todellakin ovat olleet epäammattimaisia.

Tukkukauneutta -liikkeessä ovat erittäin ammattitaitoisia laittajia, joten suosittelen kokeilemaan. Minulla ripset ovat tuntuneet ja näyttäneet luonnollisilta, ja olen todella tyytyväinen palveluun. Liike sijaitsee Kalliossa Fleminginkatu 14, ja heillä on ajanvaraus netissä www.tukkukauneutta.fi

Vierailija
4/5 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain positiivisia kokemuksia tästä paikasta paras ripsienlaittaja mitä tirdän. Monessa paikassa olen käynyt, koskaan ei ole tehty.niitä kamalia volyymiripsiä. Joita monessa paikassa saa vaikka nimenomaan sanoisi että älkää niitä kammotuksia laittoko, vaan luonnolliset ripset.

Vierailija
5/5 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti samanlaisia kokemuksia täältäkin. Ikävää sanoa erittäin ystävällisten ja asiakaspalveluhenkisten työntekijöiden takia, mutta tosiaan ei heillä ammattitaitoa ole ainakaan tarpeeksi. :( Minulla on ollut jo pitkään ripsien pidennykset eikä koskaan mitään ongelmia. No nyt liima kirvelee edelleenkin vaikka ripset olleet jo pari vkoa ja ripset ovat todella harvat ja kääntyilevät koko ajan minne sattuu eikä niitä saa millään pysymään nätisti. Kynnet taas otin melkein heti pois mun olivat niin rumasti tehty (ranskalaiset siis) varmasti jos olisin koristellut ottanut niin olisivat olleet nätimmän. Kynnet olivat lisäksi kamalan paksut ja lähtivät todella helposti irti. (onneksi lähtivät irti tosi nätisti eikä lähtenyt omaa kynttä mukana) Henkilökunta siis oli aivan ihanaa mutta ammattitaitoa heille lisää ja paremmat välineet! Minulla ei ollut ripsien laitossa teippien kanssa muuta ongelmaa kun se että laittaminen kesti kauan. Itse ripsien laitto meni todella nopeasti n. 45min.