huutonet vai tori.fi
Kommentit (19)
kyseessä vaunut, jotain vanhoja vaateita ja sen sellaista
Onko Tori.fi:ssä vaatteita myynnissä ollenkaan?
Toi pyörän myynti on niin totta :D
Laitoin myöhään illalla ilmoituksen ja aamulla 7.30 heräsin ekaan soittoon (en vastannut vaan laitoin äänettömälle ja jatkoin unia). Yksi näistä soittajista oli heräämiseeni mennessä soittanut kymmenen kertaa ja laittanut tekstarin: "Ole kiltti ja vastaa"
Pyörä meni todellakin samana päivänä kaupaksi
itseasiassa en ole tutkinut tuota tori.fi niin paljon eli voi olla että ei vaateita myydäkkään. Mutta huutonetin kautta en oikein ole mitään saanut myytyä ja luin jostain että huutonetin kauppa on käynyt hiljaiseksi uudistusten myötä. Onkohan jotain muuta kanavaa myydä vanhaa tavaraa?
Mulla on mennyt Torissa kaupaksi tosi nopeasti kaikki mitä olen myynyt. En ole koskaan laittanut puhnroa ilmoituksiini vaan hoitanut sähköpostilla. Huutonetissä en ole koskaan myynyt joten siitä en tiedä.
mä olen myynyt torilla parit lastenvaunut ja hyvin nopeasti myin ne pois. hinta vaan kohilleen..
onko kellään kokemusta uusien tavaroiden myynistä torilla? vaunut on uudet ja niitä ei ole ikinä käytetty eli en nyt ihan ilmaiseksikaan viitsisi myydä mutta kuitenkin halvemalla kun kaupassa täällä suomessa
Sori että kysyn tässäkin ketjussa, mutta noista vaatteista... Huutiksessa ei ole kauppa käynyt (minulla ainakaan), onko kukaan kokeillut tuota Trendsales.fi-sivustoa? Onko luotettava, käykö kauppa yhtään?
Huuto.net on nykyään (siis uudistusten jälkeen) hiljentynyt tosi paljon! Kauppa käy siellä siis huonosti. Tori.fi:ssa kauppa käy sen sijaan hyvin. Tosin en ole myynyt siellä lastenvaatteita, että en osaa sanoa, onko se niiden myyntiin hyvä foorumi.
Itse olen saanut tosi nopeasti myytyä torin kautta parit rattaat ja turvaistuimen, ja itse olen ostanut sieltä muutamia huonekaluja ja lastenvaatteita. Nopeampi kanava kuin huuto.net, toisaalta soittoja/tekstiviestejä/meilejä tuli tiuhaan, mutta eipä se minua haitannut kun nopeasti tavara sitten vaihtoi omistajaa.
itse olen yrittänyt jo pariin kertaan laittaa huuto.nettiin myynti-ilmoitusta mutta ei vain jostain syystä mene perille. En ole plus-asiakas, siitäkö kiikastaa? Ennen kyllä onnistuin ilmoituksia laittamaan :/
Kannattaa käyttää molempia :D Kyllä Torissa on vaatteitakin.
Eikä tosiaan kannata laittaa sitä puhelinnumeroa siihen ilmoitukseen! S-posti parempi, voi vastata kun ehtii ja näkee kuitenkin hyvin, että kuka kysyi ensimmäisenä, jos useampi viesti tulee.
Kauhean paljon tuntuu olevan katsojia ilmoituksilla, verrattuna Huutikseen, mutta en tiedä käykö siellä jotkin puhelinmarkkinointi-koneet nappailemassa niitä numeroita, vai onko tosiaan noin paljon ihmiset klikkailleet.
Käytän ostajana sekä Huutonettiä että Toria. Huutonetistä tykkään enemmän, koska siellä pääsee vähän katsomaan myyjien historiaa. Jos takana on tyytyväisiä asiakkaita, ei tunnu ihan niin suurelta riskiltä laittaa tuntemattoman ihmisen tilille rahaa ja toivoa, että hän lähettää tavaran ja se on luvatussa kunnossa. Torissa tuntuu, että ihmiset päivättävät ilmoituksiaan huonosti, ilmoituksessa on tavaraa, joka onkin jo myyty. Lisäksi hintoja ei ole aina merkitty kunnolla, joskus ei ollenkaan. Mutta varsinaisia huonoja kokemuksia minulla ei ole kummastakaan.
Huutonetissä on miinusta se että jos haluaa ostaa jotain, niin joutuu odottamaan huutoajan loppuun, eikä sittenkään tiedä että saako tavaran vai ei, eli myykö myyjä sitä huudetulla hinnalla vai ei.
Huutonetissä on myös ollu ongelmana se että siellä on ollu "ammattimyyjiä" joilla on samaa tavaraa miljoonaan kertaan myynnissä ja yksittäisen myyjä hukkuu massaan, kukaan ei edes huomaa ilmoitusta, massasta erottuminen todella vaikeaa.
Olen nyt pitänyt toissa muutamaa tavaraa myynnissä, mutta eipä ole tullu yhteydenottoja.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 09:24"]
Huutonetissä on miinusta se että jos haluaa ostaa jotain, niin joutuu odottamaan huutoajan loppuun, eikä sittenkään tiedä että saako tavaran vai ei, eli myykö myyjä sitä huudetulla hinnalla vai ei.
Huutonetissä on myös ollu ongelmana se että siellä on ollu "ammattimyyjiä" joilla on samaa tavaraa miljoonaan kertaan myynnissä ja yksittäisen myyjä hukkuu massaan, kukaan ei edes huomaa ilmoitusta, massasta erottuminen todella vaikeaa.
Olen nyt pitänyt toissa muutamaa tavaraa myynnissä, mutta eipä ole tullu yhteydenottoja.
[/quote]
Hintavaraus on kieltämättä aika älytön ja mielestäni ihan turha toiminto. Huutoajan loppuun odotusta taas en pidä ongelmana, koska se on kuitenkin etukäteen tiedossa. Yleensä laitan kiinnostavan kohteen itselleni kalenteriin ylös ja katson tilanteen vasta, kun huutoaika lähestyy loppua.
Itse käyn ostoksilla aina, kun tarvitsen jotakin tiettyä, ja hakutoiminnoilla olen löytänyt hyvin tarvitsemani. Totta on kyllä se, että joskus hakua ei saa rajatuksi niin, että tulosten määrä olisi kohtuullinen niin että jaksaisi käydä kaikki ilmoitukset läpi. Torissa haku on myös usein turhauttavaa, kun monilla on kymmeniä tuotteita myynnissä, ja sitten kun on ensin hakenut ilmoitukset, niiden ilmoitusten sisältä pitää vielä etsiä se tuote, jota on hakemassa.
Kumpikaan ei ole täydellinen systeemi, ja varmaan on makuasia, kumpaa mieluummin käyttää. Minulle Huutonet natsaa näistä kahdesta paremmin.
Nostetaan vanha otsikko. Onko tilanne muuttunut kuudessa vuodessa? Kumpi parempi?
Huutis on minun suosikki, mutta toria taitaa ihmiset nykyään käyttää.
Ainakin varastettu fillari löytyy torista
Vähän kiinni siitä, mitä myy. Jotain lasten fillaria jos torissa myyt, saat varautua parin päivän puhelinrumbaan, huutiksessa se menee kaupaksi aika vaivattomasti ilman, että joudut päivystämään. Keittiön pöytä + tuolit taas kannattaa myydä torissa.