Mitä sinun oikeasti pitäisi tehdä juuri nyt
Mulla tuolla tiskit on vielä pöydällä ja yksi paperikaappi, sii sellainen missä on tärkeitä kuitteja yms. pitäisi saada järjestykseen.
Kommentit (20)
Ei mitää. Vapaapäivä, lapset yökylässä.
Maata kylkiasennossa sängyllä hyvällä patjalla, tässä tietokoneella istuessa tulee selkä- ja liitoskivut vaan kovemmiksi ja istuminen kostautuu myöhemmin.
Pitäis pakata kun lähdetään huomenna reissuun pariksi päiväksi,ja pitäis myös miettiä mitä siellä syödään ja kirjoittaa kauppalappu.
Ei vaan nyt yhtään kiinnosta!
siivota, vein matot aamulla pihalle mutta rupesin tekemään vaan muita hommia, olkoot yön yli pihalla, onhan päivä vielä huomennakin.
Käydä kaupassa, pestä pyykkiä ja siivota lastenhuonetta.. ei oikein nappaa, mutta pakko mikä pakko. Lastenhuoneen lelujen lajittelu on pahinta, mihin helkkariin niitä kaikkia romuja oikein tunkee, yritän lajitella ne eri laatikoihin että lapset ei sotkisi niin paljon, nyt oli kaikki kipattu pitkin lattiaa.
Lenkille pitäisi lähteä ;) ... ja lähdenkin.
7: Älä passaa lapsia liikaa, katso tuolta toisesta ketjusta miten käy sitten isompana.
Ihan voin maata tässä sohvalla.. Kohta jos laittas lapset nukkumaan!
Ehkä imuroida. Harmi kun ei ole sellaista robotti-imuria. :(
tiskata! vihaan sitä, jos ois rahaa ostaisin pöytätiskikoneen (normaalille ei paikkaa mun keittiössä)
Mahtaako ne robotti-imurit oikeasti toimia???
12, Miksi eivät toimisi? Mulla ei tosin ole kokemusta muuta kuin jostain mainoksesta. 10
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 19:44"]
Käydä kaupassa, pestä pyykkiä ja siivota lastenhuonetta.. ei oikein nappaa, mutta pakko mikä pakko. Lastenhuoneen lelujen lajittelu on pahinta, mihin helkkariin niitä kaikkia romuja oikein tunkee, yritän lajitella ne eri laatikoihin että lapset ei sotkisi niin paljon, nyt oli kaikki kipattu pitkin lattiaa.
[/quote]
MIksi lapset eivät siivoa lelujaan itse? Miksi teillä on niin paljon tavaraa?
Pitäisi lukea tenttiin, mutta aihe ei kiinnosta pätkääkään!
Viedä koira lenkille. Makaa vieressä ja päästelee aika muhkeita paukkuja.
Ensin imuroida, sitten maalata.
Ei jaksa.
Töitä, mutta täällä mä vaan roikun. Ei oikein nappaa...
silittää vaatteita. tultiin eilen mökiltä ja tuntuu, ettei kaapissa ole muka mitään mitä pukea ylle, vaikka se on täynnä vaatteita. olen jotenkin niin jämähtänyt yksiin ja samoihin, että pesen ne illalla, silitän aamulla ja taas puen saman hameen tai mekon.
Nukkua, koska huomenna pitäisi herätä neljältä aamulla. Ei pysty, koska kaveri aikoi soittaa vielä myöhemmin tänään. Muuten olisin jo unten mailla. Ai niin, ja olishan mullakin tuossa tiskivuori...