Eikö missään kohista siitä että Hesari julkaisi kännykkäänpuhujien kuvia?
Hesari otti käyttöön vanhan kunnon häpeärangasituksen ja julkaisi kasvokuvia ihmisistä, jotka puhuvat kännykkään ajon aikana. Joukossa myös yksi mies joka vain rapsuttelee korvaansa.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (14)
Mä kyllä tunsin suoraan sanottuna vahingoniloa, koska suhtaudun aika vakavasti liikennetörttöilyyn, mutta toisaalta, eihän tuo ihan asialliselta tunnu. Mitähän sanoo julkisen sanan neuvosto?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 15:53"]
Mietin kyllä tänään aamukahvia juodessa, että onpa törkeää toimintaa Hesarilta. Kantaväestöäkin näyttivät olevan kaikki "syylliset".
Mikään Pravdan toiminnassa ei enää saa yllättymään.
[/quote]
Kas, hän-jonka-nimeä-ei-saa-mainitakin rynnisti paikalle.
Pravdan ja heidän aivokääpiötoimittajien touhut kannattaa jättää sikseen. Miksi yleensä luette tuota paskalehteä? Onneksi Sanoma antoi tänään tulosvaroituksen, yhtiö on kohta konkurssissa.
Ihmettelen, miksi ei kohista siitä, että yhdessä kuvassa oli myös itse pikkupoikien idoli MG64.
Miksi aloittaja ei linkannut tätä juttua?
Tässä nyt tietämättömille kun aloittaja ei linkannut: http://www.hs.fi/kotimaa/Moni+hiplaa+k%C3%A4nnykk%C3%A4%C3%A4+ajon+aikana/a1374466112544
Kuvaan ei saa rajata henkilöä vaan sen pitää olla ns. yleiskuva.
Julkisella paikalla saa kuvata ketä vain ja julkaistakin pääosin, jos kuva ei ole täydellisen epäedustava henkilölle, esim. jos yksityinen hlö (vastakohta julkisuuden hahmo) toikkaroi päissään muuten vain.
Julkisella paikalla saa kuvata ketä vain ja julkaistakin pääosin, jos kuva ei ole täydellisen epäedustava henkilölle, esim. jos yksityinen hlö (vastakohta julkisuuden hahmo) toikkaroi päissään muuten vain.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 15:51"]
Hesari otti käyttöön vanhan kunnon häpeärangasituksen ja julkaisi kasvokuvia ihmisistä, jotka puhuvat kännykkään ajon aikana. Joukossa myös yksi mies joka vain rapsuttelee korvaansa.
Mitä mieltä olette?
[/quote]
Kyllä niillä kaikilla oli kännykkä kädessä ainakin mun Hesarissa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 20:50"]
Ihmettelen, miksi ei kohista siitä, että yhdessä kuvassa oli myös itse pikkupoikien idoli MG64.
[/quote]
onko toi tyttö sen tyttöystävä? Ei kovin mairitteleva kuva :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 15:51"]
Mitä mieltä olette?
[/quote]
Kyllä niillä kaikilla oli kännykkä kädessä ainakin mun Hesarissa.
[/quote]
Netistä se kuva oli poistettu ja kommentoitu ettei puhu puhelimeen.
Hyvä Hesari, mitäs pahaa tuossa nyt sitten oli?
Ikävää ehkä sille, joka joutui kuvaan, mutta se on voi voi, mitäs ajoit se luuri korvalla. Kun pitää olla hands free. Ja jos ei ole, niin on sitä isompiakin rikoksia, joten kohista nyt tästä, hoh hoijakkaa!
Ap, Homma-foorumilla varmaan kohistaan! Mene sinne.
Mietin kyllä tänään aamukahvia juodessa, että onpa törkeää toimintaa Hesarilta. Kantaväestöäkin näyttivät olevan kaikki "syylliset".
Mikään Pravdan toiminnassa ei enää saa yllättymään.