Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tottuuko epilointiin koskaan?

Vierailija
23.07.2013 |

Menin ostamaan itselleni epilaattorin ja nyt testailen sääriin. Voi taivas mikä nipistely ja pistely! Pitää tehdä pienissä pätkissä ja koville tuntuu silti ottavan. Kysymys siis kuuluu: tottuuko tähän joskus niin, ettei se enää satu? 

Höyläillessä pitää harvase päivä olla vetelemässä, koska sänkeä pukkaa nopeasti. Koneeni ostin juuri siinä toivossa että pääsisi vähemmällä, kun joutuu harvemmin hommiin. En sitten tiedä onko sekin toiveajattelua vain. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin totuin. Aluksi sattui niin paljon, että' tärisin epiloinnin jälkeen. Sittemmin siihen tottui. Pian ei sattunut juuri ollenkaan. Mulla on sama kulmakarvojen kanssa.

Tietty tämä on yksilöllistä..

Vierailija
2/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa lohdulliselta! Toinen sääri tehtynä ja toista työstän... En voi kuvitellakaan että mihinkään herkempään paikkaan edes kokeilisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tottuu, Itsellä oli aluksi sellainen epilaattori, jossa oli mukana sellainen jääjuttu, mikä oli pakastimessa, ja kun epiloitiin niin se laitettiin koneeseen kiinni. Nyt olen epiloinut sääret about 6 vuotta, eikä se tunnu enää miltään. Mutta muistan kyllä ensimmäiset kerrat, oli ihan kamalaa! mutta kun siitä ensimmäisestä kerrasta selvisi, ajattelin aina, että olen tämän ennenkin tehnyt, eli pystyn tähän. Suihkuta vaikka kylmää vettä säärelle ennen epilointia, itsellä sekin auttoi alussa.

Vierailija
4/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin ekan kerran, lopetin nopeasti. Tokalla kertaa, kun aattelin, että nyt epiloin niin ei enää nipistellyt niin pahasti :)

Vierailija
5/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta on kauhein. Kun jaksat alussa vaikka epiloida joka viikko niin huomaat, ettei satu enää juuri ollenkaan.

Epilointi kannattaa tehdä heti suihkun jälkeen, jos epilaattoria ei voi käyttää suihkussa.

Itse en vaihtaisi epilointia mihinkään, ilokseni huomaan, ettei jaloissa kasva niin tiheään karvoja, kun olen jo vuosia epiloinut säännöllisesti. 

Vierailija
6/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilointiin todellakin tottuu. Nykyään epiloin bikinirajat ja kainalot siinä missä sääretkin, eikä satu yhtään. Ainoa huono puoli on se, että karvani kasvavat niin vinhaa vauhtia, ettei edes epilointi pidä niitä loitolla muutamaa päivää kauemmin.

Vierailija
7/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia epilaattoreita teillä on? Mulla on Braunin silk epil (vanha), joka katkoo karvoja tosi paljon. Mä en tiedä, voisko se johtua siitä, että karvat on vähän ohentuneet vai mistä. Joka tapauksessa olen nykyään tyytymätön laitteeseen.

Vierailija
8/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tottuu! En edes muuta keinoa enää harkitsisi säärikarvojen poistoon. Ihonhoito on todella tärkeää. Käytän rauhoittavaa geeliä epiloinnin jälkeen ja kosteusvoidetta aina suihkun jälkeen. 

Vierailija
9/9 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuu, ainakin sääristä. Mä yritin epiloida alapäänkarvoja enkä tottunut koskaan.

Itse olen ihastunut säärten vahaukseen. Nyt parin vuoden ajan tehnyt sitä, koska iho ei kestänyt epilointia eikä mitään kotikonstein tehtyä juttua ja kyllästyin sheivaamaan 1-2 kertaa viikossa ja karvat ovat vähentyneet huomattavasti. Takasäärissä ei oikein edes ole enää karvoja ja olenkin miettinyt, että jos olisin aloittanut vahaamisen parikymppisenä, niin mulla olis varmaan tosi vähän säärikarvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän