Olen pysyvästi sairas. Monet tutut kysyvät aina välillä "onko sulla vielä niitä .....juttuja"
No on edelleen, koska kyseessä on krooninen, parantumaton ja etenevä sairaus. Niin kauan kuin en informoi ihmeparantumisesta, niin kyllä mulla vieläkin on niitä kaikenlaisia juttuja.
Kommentit (6)
Haasta tuollaiset hellanlettas-tyypit. "Niin mitä juttuja tarkoitat? Kyllä minulle vielä kaikenlaisia laskuja tulee, se taitaa olla väistämätön paha tässä elämässä lähes jokaisella, heh heh. Vai tarkoititko kenties jotain muuta? Kannattaa kysyä vähän selkeämmin. Vai pelkäätkö jotain tiettyjä sanoja? Vai pelkäätkö, että vedän tässä kilarit, jos sanot yhdenkin väärän sanan?"
Sä ilmeisesti puhut just tollalailla kaikille eikä kukaan tiedä mitä kroonisia... Juttuja sulla on niin ihmekkös ihmettelevät sun kaikenlaisia juttuja joista ei ota mitään selvää.
No onko sulla niitä juttuja?
Tavallisesti ihmisillä on kertoa niistä jutuista niiden oikeilla nimillä jos semmosia juttuja oikeasti on.
Ehkä ihmiset yrittää vaan olla kohteliaita ja kysellä vointia? Antavat mahdollisuuden avautua sairautesi tilasta siltä varalta, että tarvitset sitä?
Parantumaton mt-sairaus varmaanki?
Ne onki aikamoisia juttuja joista ei viitsi kaikille puhua ja vie työkyvyn.
Minä olen myös kroonisesti ja parantumattomasti sairas. En kuitenkaan päästäni. Siksi kaverit ja tutut kysyvät aina, miten olen voinut. Jutuista ei kukaan koskaan ole kysynyt.
Juu kaikenlaisia juttuja.
Mitähän ne kaikenlaiset jutut on?