Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olis hyvä väline ihon kuivaharjaukseen?

Vierailija
21.07.2013 |

Kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonharja on paras, mutta on tullut myös muovisilla harjattua ja semmoisilla pesuhanskoilla. Tee iholle tosi hyvää ja ihan liian vähän puhutaan harjauksen eduista!

Vierailija
2/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin toukokuussa sisalsienen ja olen siitä tykännyt. Kuusieuroa maksoi. Aiemmin käytin luonnonharjasta, mutta tähän verrattuna harja oli kova. Ostin myös hamppusienen, mutta se odottaa vielä kaapissa. Siitä pitäisi harjatessa irrota öljyä, joka kosteuttaa ihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kuivaharjaus? Ja miksi sellaista pitäisi tehdä?

Miten teillä on aikaa tällaiseen?

Jos kuivaharjaus on tosi hyödyllistä, niin seuraavaksi kysyn, kuinka monet miehet kuivaharjaavat?

Vierailija
4/6 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne, lisääkin saa laittaa.

Ajan kuivaharjaukseen voi kaapata vaikka vähentämällä kuluttamiaan minuutteja AV:lla. Elämä on valintoja.

- ap

Vierailija
5/6 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa selluliitille kyytiä, tasoittaa ihon väriä, haalentaa arpia, virkistää, laittaa kuona-aineet liikkeelle ja tekee vaan hyvää. Muutama minuutti joka päivä ennen suihkua ja et enää luovu siitä :) Suosittelen koittamaan!

Vierailija
6/6 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia selluliitille pitäisi antaa kyytiä? Miksi arpia pitäisi haalentaa? Esim. minulla on isoja leikkausarpia pitkin vartaloa, eivätkä ne minua haittaa, kuten ei selluliittikaan (mitä se edes oikeastaan on)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän