Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

'tuttaa ihmiset jotka kaupan ruuhka-aikana jää uusimaan 20:tä veikkaus ja lottolappua kassalle

Vierailija
05.08.2020 |

Et voinut sitten aamulla lähteä 5min aikaisemmin töihin ja uusia niitä jossain rauhallisella ärrällä aamulla. Tai jos olet työtön tai eläkkeellä, niin sulla olisi koko päivä aikaa käydä uusimassa. C'mon!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä jokaisella on omalla vuorollaan oikeus hoitaa asiansa.

Vierailija
2/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat on kaikille yhtäläisesti auki. Olen introvertti jota ei hirveästi miellytä pitkät jonot, mutta älykkäänä ja valistuneena ja moraalisena ihmisenä kuitenkin tajuan että kaikilla on yhtäläinen mandaatti olla siellä kaupassa ja ostaa mitä haluavat. Aloituksesi on ärsyttävä vaikka minusta on ärsyttävää seistä siellä jonossa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla. Täällä on pari eläkeläispappaa, joilla on selkeästi tapana ruuhka-aikaan tarkistuttaa vino pino veikkaustositteita S-Marketissa. Toisen olen nähnyt pari kertaa tarkkailleen jonon muodostumista tyytyväinen virne naamalla. Kiusaa se on pienikin kiusa.

4/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinne itse pakko mennä juuri ruuhka-aikaan? 

Voi se olla ärsyttävää, kun jono muutaman minuutin seisoo sadan veikkauslapun takia. Mutta kyllähän sä olet siellä kaupassa jo muutenkin kuluttanut enemmän aikaa, kun yleensä. Miksi juuri jonottaminen on se, missä hermot palaa?

Suosittelen kaupassa asiointia ruuhka-aikojen ulkopuolella, on paljon mukavampaa, kun ei ole jonoja, eikä tarvii jonottaa suunnilleen joka hyllyllekin.

Vierailija
5/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä!!! V**uttaa niin v...sti v..ttu, painuisivat v...uun!!!!

Vierailija
6/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupat on kaikille yhtäläisesti auki. Olen introvertti jota ei hirveästi miellytä pitkät jonot, mutta älykkäänä ja valistuneena ja moraalisena ihmisenä kuitenkin tajuan että kaikilla on yhtäläinen mandaatti olla siellä kaupassa ja ostaa mitä haluavat. Aloituksesi on ärsyttävä vaikka minusta on ärsyttävää seistä siellä jonossa itse.

😂😂

Vierailija
7/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa asioida Ärrällä esim alkuviikosta, ei lottoajia tai jonoja ja missä vain ruuhka-aikojen ulkopuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi