Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverin pyytäminen ulos

Vierailija
05.08.2020 |

Olen lopettelemassa projektiluonteista työtäni ja tavallaan ihastuin yhteen kollegaan paikassa jossa lopetan. Olimme työporukalla baarissa viikonloppuna ja tutustuimme siinä vähän toisiimme ja tällä viikolla teimme viimeiset yhteiset työt projektissa ja jäi harmittamaan, kun en pääse osallistumaan projektin lopetusjuhlaan. Uskollanko laittaa somessa tälle tyypille viestiä, hän on alallamme hyvin arvostettu ja olen lukenut häben artikkeleitaan ja harmittaa että menetän mahdollisuuden tutustua häneen paremmin kun en pääse tuohon päätösjuhlaan. Onko ystävämielisen viestin laitto somessa ahdistelua? Miten itse kokisit tälläisen lähestymisen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työprojekti on kerran loppunut, niin en näe mitään ongelmaa, miksi ei voisi kysyä. 

Vierailija
2/3 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pelkäsin nolaavani itseni, mutta tosiaan ei tulla enää välttämättä muuten tapaamaan, eli en tosiaan taida menettää mitään jos kysyn.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitää kysyä kylmiltään "ulos"? Kysy sitä ihan vain lounaalle tai kahville. Jos teillä synkkaa, niin sitten vaikka aftereille. Tai "ulos". Kysyä voi suoraan ilman korneja tekosyitä.