Saatteko mitään myytyä huuto.netissä?
Sen uudistuksen myötä kauppa hiljeni huutiksessa ja pidin tauon myymisessä. Nyt ajattelin palailla takaisin kun myytävää kertynyt, ollut jo parit farkut myynnissä muttei kohteitani ole edes katsottu! Eli onko kauppa siellä hiljentynyt? Kannattaako edes laittaa mitään myyntiin, on siinä kuintenkin oma vaivansa.
Kommentit (14)
Ihan hyvin menee kaupaksi, myt kesälläkin. Ainakin mulla....
Mikä uudistus siellä tehtiin?
en käytä, enkä ole käyttänyt, joten en tiedä. Torista ostan ja myyn sen minkä tarvitsee.
Menee mulla kaupaksi. Mutta hinta täytyy olla kohdallaan. Nyt alesta saa vaatetta niin halvalla, että ei kukaan maksa käytetystä kohtuuttomia. Varsinkin kun usein tulee pk:t päälle.
Paskaset resuiset farkut ja hinta kalliimpi kuin kaupassa, miksei kukaan katso niitä? jännä hyvin jännä
Sama kokemus, ei mene niin juuri mitään. Aiemmin meni nopeaan ja nyt vastaavat ei niin millään hinnalla. Ovat ostajat tainneet siirtyä muille markkinoille.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 08:34"]
Ehkä sulla on niin huonot farkut ja paskat hinnat?
[/quote]
Mistä kukaan tietäisi katsomatta?
Ap, minulla on sama ongelma. Hyvin harva edes katsoo. Ja on käyttämättä jääneitä vaatteita todella halvalla, joten ei ole siitä kiinni.
Minä sain juuri myytyä imetyspaitoja, halvalla, mutta sainpahan myytyä. Ja olen nyt tän vuoden aikana myynyt kaikki kohteet tuolla mitä olen ilmoittanutkin sinne.
Lasten vaatteet vien keräykseen, en jaksa erikseen kuvata kaikkia bodyja ja paitoja. Olen tosin noista suurimman osan itsekin saanut ilmaiseksi, joten silläkin ajattelin että vien vaatekeräykseen..
Mutta sen huomion olen itse tehnyt että todella moni tuolla myy vaatteita liian isoilla hinnoilla. Olkoonkin merkkivaatteita, mutta useimmiten ne ovat puhkikäytettyjä tai muuten hirveässä kunnossa. Itse en enää osta huudosta tai torilta vaatteita. Myyjät eivät ole rehellisiä vaatteiden kunnon suhteen.
Ihan ok myynti nytkesälläkin, jopa aikuisten vaatteista. Niitä en olekoskaan aikaisemmin siellä myynyt. En vaan enää jaksa mitään kirpputorihommaa, sillä se ei täällä maalaaiskaupungissa kannata yhtään, kun vähäinen myynti menee täysin vain pöytävuokran maksamiseen. Nyt olen päättänyt, että ne mitä aion myydä laitan huutonettiin ja jos ei siellä mene kohtuullisen ajan jälkeen kaupaksi, niin sitten annan kavereille tai vien johonkin vaatekeräykseen. Minun näkökulmasta huutonet toimii ainakin paremmin kuin kirppis!
uudistus sai itseänikin vähäksi aikaa kyllästymään koko huutonettiin, mutta nyt ovat tehneet sen helppokäyttöisemmäksi tai loogisemmaksi kuin heti uudistuksen jälkeen tai sitten minä olen oppinut käyttämään sitä =)
Mulla ainakin lastenvaatteet on menneet kaupaksi tosi hyvin. Ja mainittakoon vielä, että myyn ainoastaan hyväkuntoisia vaatteita ja puhkikuluneet päätyy roskiin.
He uudistivat nettisivut, minkä johdosta ainakaan minun kännykälläni on ollut vaikeuksia sivujen kanssa. Mm. omille sivuille kirjautumisessa.
Noista farkuista mitä olen yrittänyt myydä, onko teistä oikeasti hyväkuntoisille Onlyn farkuille 5e liikaa hintaa? Ei ole edes lahkeissa rispaumaa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 08:03"]
He uudistivat nettisivut, minkä johdosta ainakaan minun kännykälläni on ollut vaikeuksia sivujen kanssa. Mm. omille sivuille kirjautumisessa.
Noista farkuista mitä olen yrittänyt myydä, onko teistä oikeasti hyväkuntoisille Onlyn farkuille 5e liikaa hintaa? Ei ole edes lahkeissa rispaumaa.
[/quote]
noita saa moni ystävämyynnistä 2 kertaa vuodessa kilokaupalla uusia samaan hintaan. Maksaisin farkuistasi 2-3 euroa enintään, kirppareilta löytyy eurollakin. Merkkifarkuista tietty enemmän.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 08:03"]
[/quote]
Minä en ainakaan maksaisi käytetystä Onlystä viittä euroa..
Mä olen tosi kranttu ostamaan mitään huutiksesta, ihan postimaksujen takia. 5 euron farkuille tulee toinen 5 e lisää postimaksuina. 10 euroa käytetyistä farkuista ei ole halpaa.
Mä nykyään myyn huutiksessa vain kerran vuodessa. Silloin kun sai myydä ilman ostorajoitusta, laitoin myyntiin lähes kerran viikossa, vähintään 2 krt kuussa. Sitten tuli 100 kpl rajoitus, mä aloin laittaa harvemmin, mutta enemmän kerralla.
Kun tuli 50 kpl rajoitus voimaan olin myyntikiellossa, koska mulla oli jo toteutuneita kauppoja yli 50 kpl, mutta kun meni nollille, laitoin 60 kohdetta myyntiin ja myin niitä kunnes lähes 50 oli täynnä. 4 kauppaa on vielä varaa tehdä ennen kuin menee maksulliseksi ja jätin ne jos tulee jotain esim lahjakortteja myytäväksi.
Paras tapa saada myydyksi on laittaa kerralla mahdollisimman monta tuotetta myyntiin ja kun on ollut jo kerran myynnissä, voi ilmoitukseen kirjoittaa tämä on osta heti tuote ilman että olis ostanut sitä osta heti palvelua.
Ehkä sulla on niin huonot farkut ja paskat hinnat?