Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peilien takia luulemme ulkonäöstämme liikoja

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kai peiliselfiet ovat suosittuja? Itse suosin valokuvaa, mutta pitää ottaa aika monta että se onnistuu!

Vierailija
2/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilit pitäis aina näyttää keskivartalonkin :) Loppuisi ne turha luulot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohimainiten: valokuvassa ulkonäköön vaikuttaa oleellisesti kameran objektiivi (tästä syystä kännykällä otetut kasvokuvat näyttävät kummallisilta) ja valaistus.

Vierailija
4/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Jos esim. mun mies menee peilin eteen niin, että näen sen naaman ja sitten katsoo muhun, niin samalta se näyttää. Toki peilistä katsoo peilikuva mutta ei se peili nyt ihan omiaan näytä.

Puhelimen etukamera puolestaan vääristää positiiviseen suuntaan. Ja blurraa ihon.

Vierailija
5/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä niin sanottu. Ihminen pitää itse enemmän peilikuvastaan, koska on tottunut siihen, ja kaverit oikein päin, koska ovat tottuneet. Sen lisäksi ihminen kokee parannellun kuvan enemmän itsensä näköiseksi, mutta yhteyttä peiliin ei todettu missään.

Vierailija
6/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kuvissa hyvältä, peilissä kamalalta. Miksiköhän näin päin?

Vierailija
7/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän kuvissa hyvältä, peilissä kamalalta. Miksiköhän näin päin?

Varmaan kun kuvan voi ottaa vähän eri kulmasta kuin miten näät kun katsot peilistä. Valaistuskin vaikuttaa paljon.

Vierailija
8/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohimainiten: valokuvassa ulkonäköön vaikuttaa oleellisesti kameran objektiivi (tästä syystä kännykällä otetut kasvokuvat näyttävät kummallisilta) ja valaistus.

Jep ja puhelimen etukameralla otettu kuva on aina aivan kauhea, koska se kasvattaa naaman keskiosan ihan valtavaksi. Siksihän passikuvaakaan ei saa ottaa kädenmitan päästä, kun kasvojen mittasuhteet vääristyvät liian lyhyen polttovälin vuoksi.

Itse näytän mielestäni paremmalta kuvissa kuin peilissä, mutta kuvat pitää tosiaan olla vähintään puhelimen takakameralla otettuja ja useamman metrin päästä. Rajaukset voi tehdä sitten jälkeenpäin, valmiille kuvalle.

Vierailija
9/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näyttävät hyvältä mustavalkokuvissa.

Vierailija
10/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri peilien takia en luule itsestäni mitään :(

Vierailija
11/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä peilissä pitäisi olla sellainen ominaisuus, että kaiuttimesta joku ääni muistuttaa joka päivä rumuudesta.

Vierailija
12/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kamerani tekee kuvan reunalla olevista asioista epämuodostuneita.

Vierailija
13/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä peilissä pitäisi olla sellainen ominaisuus, että kaiuttimesta joku ääni muistuttaa joka päivä rumuudesta.

Sairaita ihmisiä vähättelemässä muiden ulkonäköä.

Vierailija
14/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Jos esim. mun mies menee peilin eteen niin, että näen sen naaman ja sitten katsoo muhun, niin samalta se näyttää. Toki peilistä katsoo peilikuva mutta ei se peili nyt ihan omiaan näytä.

Puhelimen etukamera puolestaan vääristää positiiviseen suuntaan. Ja blurraa ihon.

Miehelläsi saattaa olla tavanomaista symmetrisemmät kasvot, mikä on muuten yksi niistä perinteisistä viehättävyyden merkeistä ;). Itse taas olen nähnyt hyvin peilin vaikutuksen lemmikissä, jolla on silmien välissä epäsymmetrinen erivärinen läikkä. Naama on ihan täysin erinäköinen peilin kautta, koska läikkä on eripäin kuin sen yleensä näen.

Vierailija
15/15 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän peilissä kauhealta, selfiessä vielä kauheammalta, ei vaan onnistu.Muiden ottamissa kuvissa näytän hyvältä. Jännää..