Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
80181/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel olisi ehdottomasti paras voittaja, mutta jäi ärsyttämään miten hoisi sasatilanteen, viduddi kun ei voinu suoraan sanoa mitään. En nyt pääse yli 😅

Vierailija
80182/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo 53 vee tulot vaan 25 412 , Minna lähes 40 v 22000 ja hilut päälle. Että noihin lähden hyvin. Vasta 21 vee ja onko edes koko vuotta ollut töissä.

Eläintenhoitajan palkka on tosi pieni. Olin joskus alalla ja silloin kk-palkka oli jotain 1600e (ilman koulutusta). Timolla jotain 2100e. Eläintenhoitajan työhön kuuluu myös viikonlopputyöt, eli tuo sisältää lisätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
80183/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel olisi ehdottomasti paras voittaja, mutta jäi ärsyttämään miten hoisi sasatilanteen, viduddi kun ei voinu suoraan sanoa mitään. En nyt pääse yli 😅

Joppe on täysi feikki. Esittää talossa kaikille mukavaa pullervoa ja sitten ulkomaailmassa striimeissään huutelee ne*keriä.

Vierailija
80184/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen lueskelin täältä Vilin ja Timon shortsikärhämästä ja useampi täällä oli sitä mieltä, että Timo käyttäytyi jotenkin pelottavasti tuossa riidassa. Illalla sitten kelailin siihen kohtaan ja Timohan oli ihan asiallinen, vaikkakin varma sanoissaan. Vilille oli pakko pistää jauhot suuhun, kun hänen juttunsa olivat niin päättömiä. Timohan vain ojensi Viliä ja palautti hänet maanpinnalle. Muut siellä olivat ihan tossukoita. Sehän nyt oli tietenkin selvää, että koko homma oli Vilin moka, kun oli palasen laittanut yhteiseen kasaan. 

Itse en siis ole Timo-fani, koska hän on mielestäni äärettömän tylsä tuolla talossa. Mutta ei hän nyt kyllä mitenkään asiattomasti suuttunut. Vili oli asiaton. Ja muut tossukoita ja lapasia viikkotehtävän henkeen sopivasti. Julia sentään vähän uskalsi sanoa vastaan. Juliallakin oli enemmän munaa kuin vaikkapa Artulla, joka vain seisoskeli taka-alalla.

No mä en ylipäänsä tykkää sellasesta asenteesta että jollekin pitää laittaa jauhot suuhun, mihin sillä päästään? Siihen että Timo näyttää asemansa olevansa ylempänä arvoasteikossa kuin Vili?

Mun mielestä Timo sano siinä ihan hyvin ja jämerästi että me tehdään nyt näin koska viikkotehtävä. Mutta se mikä oli mun mielestä asiatonta niin se että vielä rauhan jälkeen käy provosoimaan Viliä tahalleen.

Ai mihin sillä päästään? No esimerkiksi juuri tuohon, että kaikki osallistuvat viikkotehtävään parhaansa mukaan eikä yksi sabotoi sitä vain siksi, että joku asia nyt ei mennyt ihan niin kuin itse ajatteli. 

Mitä Timo sitten tilanteen jälkeen vielä provosoi? Minulta on mennyt ohitse. 

Olihan ne päässyt jo yhteisymmärrykseen ilman Timon puuttumista. Vili suostui siihen että joku toinen neuloo shortseihin sen toisen lahkeen.

Ei se kyllä siltä näyttänyt, sillä Vilin öykkäröinti alkoi laimeta vasta Timon sanoessa asiasta. Ja eikös se nyt ole selvää, että ei Vilillä ole mitään oikeutta edes vaatia jotakin toista neulomaan lahjetta. Koko homma oli hänen oma vikansa, kun oli laittanut palasen muiden palasten joukkoon. Jos hänellä oli sille erityinen käyttötarkoitus, olisi hänen pitänyt pitää sitä itsellään. Oma moka siis ja Vilin pitäisi itse neuloa se puuttuva palanenkin.

Vili oli antanut palan Markolle päättämistä varten. Marko oli palan ommellut hameeseen.

Miksi Markon piti päätellä Vilin henkilökohtaiseen käyttöön tuleva tilkku?

Miten niin henkilökohtaiseen? Ettekö te nyt tajua, että nuo kaikki tulevat viikkotehtävää varten? Vaikka joku mallaileekin niitä itsensä päälle, kyllä ne kaikki viikkotehtävän päättyessä puetaan nukkien päälle. 

Vierailija
80185/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoihan se Sasalle suoraan, ettei ole minkäänlaisia ihastumisen tunteita Sasaa kohtaan eikä niitä tule. Sitä ei vaan näytetty koosteessa. 24/7:ssa pystyi seuraamaan Sasan ja Joelin pihalla käydyn pitkän keskustelun kokonaisuudessaan.

Vierailija
80186/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän sanoi suoraan kerta toisensa jälkeen, että läheisyyttä on liikaa ja se ahdistaa. Vaikka taisi jossain määrin pitää Sasasta, ainakin ystävänä, niin tuli antaneeksi myös vastakkaista signaalia, mutta monta kertaa sanoi ihan ääneen, että ei halua olla niin kiinni toisessa jatkuvasti.

Vierailija
80187/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se ella/ eetu lähti talosta. Inhosin sitä ylikaiken. Miksi miehen pitää pukea naisen vaatteisiin. 

Vaikka on selvästi mies.  Se on tosi irvokasta. Kuvottavaa.

Toivottavasti se Arttu tulee järkiinsä, eikä katso enää eikä kusekkaan ellaan päin. 

Johan ne kaverit sitä jo muutenkin halveksuu, kun on televisiossa näyteety Artun homoilua.

Pelkään, että Artun pikkupakko tehdä muutakin kuin kusasta Ellaan päin. Eikös Ella sanonut, että Arttu on luvannut kaikkea pientä ja vähän isompaakin tyyristä hänelle.

Vierailija
80188/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan EllaEetu on kyykyssä täällä ulkomaailmassa (vrt. verotiedot)? Eikös EllaEetun mielestä "köyhät kyykkyyn" ole vain huumoria?

No, EllaEetu, naurattaako köyhyys sinua omalla kohdallasi myös?

Joistain asioista vaan ei heitetä läppää, jos yläkerrassa ajatus jotenkin toimii.

Vierailija
80189/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli voisi nyt kieltää noiden neulottujen vaatteiden käytön asukkailta.

Vierailija
80190/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Minua on ruvennut ärsyttämään tuo Krisse todella. Yrittää päteä tuossa tehtävässä, mutta kun ei onnistu. Naama kurtussa istuu, vaikka on saanut nukkua pehmeällä sängyllä ja tyynyllä. Valittelee kättään, vaikka toiset tuolla neuloneet urakalla.

Kristiina ei oikein jaksa noita tehtäviä, ei ole kovin sitkeä ja on pieni ihminen. Varmaan olisi voittokannassa kiinni, jos olisi sitkeä ja epäitsekkäämpi, nyt on vähän vaisu.

Ei tuolla todellakaan ketään äänestetä  ahkeruuden perusteella. Korkeintaan voidaan käyttää tekosyynä  nimetessä, jos ei muutenkaan tykkää jostakusta tai pelkää jonkun olevan hyvä vastustaja.

Katihan oli kaikkein ahkerin siivoaja. Paula ja Ellakin naureskelivat, että ei tainnut jatkuva imurointi auttaa talossa pysymiseen.

Eipä niin, ainoa äänestysperuste on että on "hyvä tyyppi" ja jokainen sitten arvostaa niitä asioita, joita pitää hyvän tyypin ominaisuuksina.

Vierailija
80191/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se ella/ eetu lähti talosta. Inhosin sitä ylikaiken. Miksi miehen pitää pukea naisen vaatteisiin. 

Vaikka on selvästi mies.  Se on tosi irvokasta. Kuvottavaa.

Toivottavasti se Arttu tulee järkiinsä, eikä katso enää eikä kusekkaan ellaan päin. 

Johan ne kaverit sitä jo muutenkin halveksuu, kun on televisiossa näyteety Artun homoilua.

Pelkään, että Artun pikkupakko tehdä muutakin kuin kusasta Ellaan päin. Eikös Ella sanonut, että Arttu on luvannut kaikkea pientä ja vähän isompaakin tyyristä hänelle.

Eli missä tuossa on se pakko? 

Vierailija
80192/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten/millä niko elää kun tienaa alle 10k vuodessa? en yksinkertaisesti ymmärrä, millä maksaa vuokran ja elää? vai oliko sillä ilmainen asunto josta maksaa vain vastikkeen? itse tienaan 25k/vuodessa ja luulin olevani huonotuloinen mutta tienaan enemmän kuin suurin osa asukkaista, siis millä nuo elävät???

Samaa ihmettelin. Roopekin tienasi paljon vähemmän kuin minä ja silti hänellä on oma vastavalmistunut asunto Espoossa. Miten pk-seudulla noilla tuloilla muka saa asuntolainan täysin uuteen kämppään?  Ja miten Ella elää glamourelämäänsä? Tai no, niiden rahoitushan ei varmaankaan verotiedoissa näy..? 

Ella on opiskelija, joten saa opintotukea, kuten kaikki muutkin opiskelijat. Tuon enempää opiskelijan ei kannata tienata tai joutuu maksamaan opintotukia takaisin. Opiskelijana pärjää ihan hyvin noilla tuloilla, koska asuminen on edullista.

Solussa 17 neliötä ihan BB talon lähellä.

Ella sanoi että sen joku kämppis on Seiskan toimittaja. Eikö ole valmistunut vai miten toimittaja saa asua opiskelija-asunnossa? Kuka Seiskan toimittajista se on+

Oisko entinen BB-tyrkky, BB-valvomon juontaja Jonna Saari.

Kouvolatukka joka viihtyi alushoususillaan?

Vierailija
80193/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joppe on täysi feikki. Esittää talossa kaikille mukavaa pullervoa ja sitten ulkomaailmassa striimeissään huutelee ne*keriä.

Lähde: https://streamable.com/s70szs

Kessukaan ei heittäisi tälläistä vaikka monet piti häntä junttirasistina.

Vierailija
80194/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten/millä niko elää kun tienaa alle 10k vuodessa? en yksinkertaisesti ymmärrä, millä maksaa vuokran ja elää? vai oliko sillä ilmainen asunto josta maksaa vain vastikkeen? itse tienaan 25k/vuodessa ja luulin olevani huonotuloinen mutta tienaan enemmän kuin suurin osa asukkaista, siis millä nuo elävät???

Samaa ihmettelin. Roopekin tienasi paljon vähemmän kuin minä ja silti hänellä on oma vastavalmistunut asunto Espoossa. Miten pk-seudulla noilla tuloilla muka saa asuntolainan täysin uuteen kämppään?  Ja miten Ella elää glamourelämäänsä? Tai no, niiden rahoitushan ei varmaankaan verotiedoissa näy..? 

Ella on opiskelija, joten saa opintotukea, kuten kaikki muutkin opiskelijat. Tuon enempää opiskelijan ei kannata tienata tai joutuu maksamaan opintotukia takaisin. Opiskelijana pärjää ihan hyvin noilla tuloilla, koska asuminen on edullista.

Solussa 17 neliötä ihan BB talon lähellä.

Ella sanoi että sen joku kämppis on Seiskan toimittaja. Eikö ole valmistunut vai miten toimittaja saa asua opiskelija-asunnossa? Kuka Seiskan toimittajista se on+

Oisko entinen BB-tyrkky, BB-valvomon juontaja Jonna Saari.

Kouvolatukka joka viihtyi alushoususillaan?

Jaa, eri Jonna kuitenkin. En katsonut hänen kauttaan.

Vierailija
80195/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin taannoin, että mielestäni Joel puhuu niin epäselvästi etten saa kunnolla selvää.  Epäilin hänellä olevan kielikorun joka saattaisi aiheuttaa "sössötystä".  Olen nyt pari kertaa katsonut koosteita eikä Joelin puheessa todellakaan ollut sössötyksen häivääkään. Anteeksi kaikki jotka mahdollisesti pahoititte mielenne kommenttini johdosta.  Anteeksi myös Joel.  Henkilö jonka puheesta en saanut selvää, oli joku toinen.  Hämmästyin miten samannäköisiä miehiä BB-ohjelmaan olikin valittu.  Ainakin pari kloonia on jo pudonnut joten alkaa jo helpottaa tunnistaminen.  Mikäli kuvataan kauempaa ko. porukkaa niin edelleen jää pimentoon kuka puhuu.  Onneksi joskus on tuotannon toimesta tullut nimitieto ruutuun jotta vahvistuu ketä on äänessä/kenen kanssa, kiitos siitä.

Vierailija
80196/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoveli voisi nyt kieltää noiden neulottujen vaatteiden käytön asukkailta.

Miksi ihmeessä? Bb:n oma vika kun kielsi koskemasta nukkeihin. Pakkohan niitä on sovitella ja viikkotehtävään ei vaikuta millään tavalla, jos nuo pitävät vaatteita itse päällään. 

Vierailija
80197/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen lueskelin täältä Vilin ja Timon shortsikärhämästä ja useampi täällä oli sitä mieltä, että Timo käyttäytyi jotenkin pelottavasti tuossa riidassa. Illalla sitten kelailin siihen kohtaan ja Timohan oli ihan asiallinen, vaikkakin varma sanoissaan. Vilille oli pakko pistää jauhot suuhun, kun hänen juttunsa olivat niin päättömiä. Timohan vain ojensi Viliä ja palautti hänet maanpinnalle. Muut siellä olivat ihan tossukoita. Sehän nyt oli tietenkin selvää, että koko homma oli Vilin moka, kun oli palasen laittanut yhteiseen kasaan. 

Itse en siis ole Timo-fani, koska hän on mielestäni äärettömän tylsä tuolla talossa. Mutta ei hän nyt kyllä mitenkään asiattomasti suuttunut. Vili oli asiaton. Ja muut tossukoita ja lapasia viikkotehtävän henkeen sopivasti. Julia sentään vähän uskalsi sanoa vastaan. Juliallakin oli enemmän munaa kuin vaikkapa Artulla, joka vain seisoskeli taka-alalla.

No mä en ylipäänsä tykkää sellasesta asenteesta että jollekin pitää laittaa jauhot suuhun, mihin sillä päästään? Siihen että Timo näyttää asemansa olevansa ylempänä arvoasteikossa kuin Vili?

Mun mielestä Timo sano siinä ihan hyvin ja jämerästi että me tehdään nyt näin koska viikkotehtävä. Mutta se mikä oli mun mielestä asiatonta niin se että vielä rauhan jälkeen käy provosoimaan Viliä tahalleen.

Ai mihin sillä päästään? No esimerkiksi juuri tuohon, että kaikki osallistuvat viikkotehtävään parhaansa mukaan eikä yksi sabotoi sitä vain siksi, että joku asia nyt ei mennyt ihan niin kuin itse ajatteli. 

Mitä Timo sitten tilanteen jälkeen vielä provosoi? Minulta on mennyt ohitse. 

Olihan ne päässyt jo yhteisymmärrykseen ilman Timon puuttumista. Vili suostui siihen että joku toinen neuloo shortseihin sen toisen lahkeen.

Ei se kyllä siltä näyttänyt, sillä Vilin öykkäröinti alkoi laimeta vasta Timon sanoessa asiasta. Ja eikös se nyt ole selvää, että ei Vilillä ole mitään oikeutta edes vaatia jotakin toista neulomaan lahjetta. Koko homma oli hänen oma vikansa, kun oli laittanut palasen muiden palasten joukkoon. Jos hänellä oli sille erityinen käyttötarkoitus, olisi hänen pitänyt pitää sitä itsellään. Oma moka siis ja Vilin pitäisi itse neuloa se puuttuva palanenkin.

Vili oli antanut palan Markolle päättämistä varten. Marko oli palan ommellut hameeseen.

Miksi Markon piti päätellä Vilin henkilökohtaiseen käyttöön tuleva tilkku?

Koska Vili itse pyysi.

Vierailija
80198/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Krisse nipotttaa. Kaikille muille kelpaa, vaan ei prinsessalle.Saisi olla syömättä sitten. Vali vali.

Mitä ne yhden pillin mukaan taas tanssii. Jos Vili olisi vaatinut erikoiskohtelua, sitä ei olisi kuunneltu. Tuli enemmän hommaa Markolle.

Vierailija
80199/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo Krisse nipotttaa. Kaikille muille kelpaa, vaan ei prinsessalle.Saisi olla syömättä sitten. Vali vali.

Mitä ne yhden pillin mukaan taas tanssii. Jos Vili olisi vaatinut erikoiskohtelua, sitä ei olisi kuunneltu. Tuli enemmän hommaa Markolle.

Mitä Marko keittää ruuaksi?

Vierailija
80200/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mafaldan viikkoanalyysi asukkaista:

Olin poissa pari viikkoa, mutta olen nyt yrittänyt katsella BB:täkin

Marko: aika neutraali, ihan hyvä tyyppi varmaan oikeassa maailmassa. Kärsii luultavasti vieläkin siitä mökiltä-taloon siirrosta toisten silmissä.

Kristiina: tykkään, olisi mukava pitää vielä vipeltämässä tuolla äijien seassa. On vähän niinkuin kotihiirenä siellä. Sai virtaa läyhäysvideoista, eikä enää suostu ihan tossukkana olemaan

Paula: ajoittain hauska, mutta silmät alkaa loistamaan vain bibiksistä ja alkoholista puhuttaessa. Varmaan ikävä Ellaa, kun eli tuolla vain hänen varjossaan.

Joel: hyvä tyyppi, finaalissa ehdottomasti.

Arttu: oli suosikkejani alussa, olisi voinut jäädäkin sinne sängyn pohjalle

Timo: pidän edelleen, taitaa jo itse kyllästyä

Olli-Pekka: kieroliero, mutta sympaattinen sellainen, kieroudesta en pidä, mutta kaikki taitavat tietää tuon hänen kieroutensa ja hyväksyvät sen. On vähän kuin toiselta tähdeltä tipahtanut BB-taloon.

Uusiin en ota vielä kantaa.

Ketju on lukittu.