Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Käyttäjä35721 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35721 kirjoitti:
Minua on ruvennut ärsyttämään tuo Krisse todella. Yrittää päteä tuossa tehtävässä, mutta kun ei onnistu. Naama kurtussa istuu, vaikka on saanut nukkua pehmeällä sängyllä ja tyynyllä. Valittelee kättään, vaikka toiset tuolla neuloneet urakalla.
Marko valitti peukaloaan jo maanantaina ja on sen jälkeen kunnostautunut lähinnä siinä, että ravaa tupakka- ja kahvitauoilla sekä ompelee paloja yhteen, vaikka sitäkin on tainneet Julia ja Krisse tehdä enemmän. Hyvä, ettei Marko haittaa sua yhtään.
Uintitehtävässähän Markolla tuli eka päivänä hartia kipeäksi eikä voinut enää uida, mutta silloinkaan se ei haitannut ketään. Kun on joviaali ja mies, niin annetaan kaikki lusmuilut anteeksi.
En kyllä ole nähnyt Krisseä ompelemassa noita paloja yhteen.
Minä taas olen nähnyt ja aika useinkin.
Vierailija kirjoitti:
Paula jo sunnuntain mainitsi, hyeena alkoi nuolemisen. Julialle mielisteli jo, nyt juntille ja Vilille. Ihme hyeena. Timo oli ehdoton suosikkini alkuviikot, nyt inhoan sen riidanhakuisuutta eikä päässyt VIELÄKÄÄN yli ekasta sanasodasta, agressiivinen tyyppi paljastui käärmeen nahan alta.
Mä luulen, että Timo on alkanut kyseenalaistaa päätöstään lähteä tuonne, varmaan oli ajatus tuoda esille eläinten asiaa.
Itse olen samanikäinen kuin Timo, ja voin kertoa, että olisi pinna palanut jo monta kertaa tuolla ollessa. Ihminen ikääntyessään menettää joustavuutensa ja hänen on yhä vaikeampi sopeutua outoihin oloihin. Onhan se nähty näissä aikaisemmissa osissa, miten vanhemmat ihmiset käyttäytyvät itsekkäästi ja eivät muutenkaan ole kovin ymmärtäväisiä toisenlaisesti käyttäytyville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten/millä niko elää kun tienaa alle 10k vuodessa? en yksinkertaisesti ymmärrä, millä maksaa vuokran ja elää? vai oliko sillä ilmainen asunto josta maksaa vain vastikkeen? itse tienaan 25k/vuodessa ja luulin olevani huonotuloinen mutta tienaan enemmän kuin suurin osa asukkaista, siis millä nuo elävät???
Samaa ihmettelin. Roopekin tienasi paljon vähemmän kuin minä ja silti hänellä on oma vastavalmistunut asunto Espoossa. Miten pk-seudulla noilla tuloilla muka saa asuntolainan täysin uuteen kämppään? Ja miten Ella elää glamourelämäänsä? Tai no, niiden rahoitushan ei varmaankaan verotiedoissa näy..?
Ella on opiskelija, joten saa opintotukea, kuten kaikki muutkin opiskelijat. Tuon enempää opiskelijan ei kannata tienata tai joutuu maksamaan opintotukia takaisin. Opiskelijana pärjää ihan hyvin noilla tuloilla, koska asuminen on edullista.
Mutta silti, ei noilla tuloilla silikonipi**ua leikata. Pitää tehdä yövuoroa myös.
Ärsyttää, että tästäkin ketjusta on tullut veroketju. Ei kai noiden tienisteillä nyt ole mitään tekemistä tuon talon tapahtumien kanssa. Miten joitain voi niin kiinnostaa toisten verotiedot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen lueskelin täältä Vilin ja Timon shortsikärhämästä ja useampi täällä oli sitä mieltä, että Timo käyttäytyi jotenkin pelottavasti tuossa riidassa. Illalla sitten kelailin siihen kohtaan ja Timohan oli ihan asiallinen, vaikkakin varma sanoissaan. Vilille oli pakko pistää jauhot suuhun, kun hänen juttunsa olivat niin päättömiä. Timohan vain ojensi Viliä ja palautti hänet maanpinnalle. Muut siellä olivat ihan tossukoita. Sehän nyt oli tietenkin selvää, että koko homma oli Vilin moka, kun oli palasen laittanut yhteiseen kasaan.
Itse en siis ole Timo-fani, koska hän on mielestäni äärettömän tylsä tuolla talossa. Mutta ei hän nyt kyllä mitenkään asiattomasti suuttunut. Vili oli asiaton. Ja muut tossukoita ja lapasia viikkotehtävän henkeen sopivasti. Julia sentään vähän uskalsi sanoa vastaan. Juliallakin oli enemmän munaa kuin vaikkapa Artulla, joka vain seisoskeli taka-alalla.
No mä en ylipäänsä tykkää sellasesta asenteesta että jollekin pitää laittaa jauhot suuhun, mihin sillä päästään? Siihen että Timo näyttää asemansa olevansa ylempänä arvoasteikossa kuin Vili?
Mun mielestä Timo sano siinä ihan hyvin ja jämerästi että me tehdään nyt näin koska viikkotehtävä. Mutta se mikä oli mun mielestä asiatonta niin se että vielä rauhan jälkeen käy provosoimaan Viliä tahalleen.Ai mihin sillä päästään? No esimerkiksi juuri tuohon, että kaikki osallistuvat viikkotehtävään parhaansa mukaan eikä yksi sabotoi sitä vain siksi, että joku asia nyt ei mennyt ihan niin kuin itse ajatteli.
Mitä Timo sitten tilanteen jälkeen vielä provosoi? Minulta on mennyt ohitse.
Olihan ne päässyt jo yhteisymmärrykseen ilman Timon puuttumista. Vili suostui siihen että joku toinen neuloo shortseihin sen toisen lahkeen.
Puhummekohan samasta tilanteesta? Minä näin tilanteen, että Vili käski irrottamaan sen hänen tekemänsä lahkeen siitä hameesta ja muut sanoivat, ettei siinä ole mitään järkeä ja eikö voi vain tehdä uutta samanlaista palaa. Vili ei suostunut, koska hän ei kuulemma voinut tehdä shortseja siitä sillä hetkellä kesken olevasta palasta, koska ei ole sitä toista palaa enää ja suostuu ainoastaan sillä ehdolla, että klo 12 on valmiina vastaava pala ja hän ei sitten tee enää mitään ennen kuin se on valmis. Siihen Timo ärähti, että Vili ei voi asettaa tuollaisia ehtoja ja hidastaa viikkotehtävää vain sillä perusteella, että juuri sillä hetkellä ei satu olemaan oikeaa palaa, kun sillä aikaa voi tehdä vaikka mitä muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, että tästäkin ketjusta on tullut veroketju. Ei kai noiden tienisteillä nyt ole mitään tekemistä tuon talon tapahtumien kanssa. Miten joitain voi niin kiinnostaa toisten verotiedot?
Ja minua ärsyttää, että tähänkin ketjuun tulee ihmisiä taivastelemaan, miten ketään voi kiinnostaa toisten tekemiset, vaikka koko formaatti perustuu nimenomaan ihmisten kyttäämiseen. Aika vaikeaa olisi ohjelmaa seurata, jos ei olisi pienimmissäkään määrin kiinnostunut myös heidän taustoistaan.
OP oli kyllä niin ärsyttävä yöllä kun tunki väkisin keittiöön Joelin viereen neulomaan vaikka Joel sanoi, että päätä särkee ja kävi hakemassa panadolia päiväkirjahuoneesta. Olisi nyt tajunnut jättää toisen rauhaan, mutta piti vaan tunkea viereen. Ärsyttävä tapaus. Vaikka se päänsärky olikin Joelin hätävale, niin luulisi silti kunnioittavan toisen rauhaa eikä olla takiaisena siinä kyljessä kiinni. Nyt minullakin on päänsärky kun OP:n takia jouduin valvoman niin pitkään.
Miksei BB-uutisissa ole mitään eilisestä Timon ja Vilin riidasta? Välillä mietin seuraako edes uutistenkirjoittajat tai ylipäänsä tuotanto mitä talossa tapahtuu muulloin kuin päivä-, salatehtävien, kirjeiden toimittamisten ja muiden BB:n järjestämien tapahtumien aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vili tulee ainakin olemaan häädössä, toivottavasti Viliä vastaan olisi Arttu.
Pahoin pelkään että Vili ja Marko on häädössä, ja sillon Vili olisi todennäköinen lähtijä. Vili saisi pysyä mielestäni vielä talossa.
On kyllä aika arvoitus, ketä on häädössä. Vili todennäköisemmin käyttäytymisensä takia, ehkä ei Paulankaan läyhäämisiä ole unohdettu, ei tuo vieläkään oikein täti aurinkoinen tuolla ole. Marko tietysti myös voi olla ja Kristiina saa varmaan ainakin Paulan äänen.
Luultavasti nyt lähellä finaalia saadaan nähdä jokunen yllätyshäädettäväkin.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35721 kirjoitti:
Minua on ruvennut ärsyttämään tuo Krisse todella. Yrittää päteä tuossa tehtävässä, mutta kun ei onnistu. Naama kurtussa istuu, vaikka on saanut nukkua pehmeällä sängyllä ja tyynyllä. Valittelee kättään, vaikka toiset tuolla neuloneet urakalla.
Miksi valehtelet että "On alkanut ärsyttämään"? Kirjaimellisesti kuukausi sitten kirjoitit ettet pidä Kristiinasta yhtään ja että hänen pisteensä ovat laskussa.
Jos katsoisit 247:aa tietäisit että Krisu sai eilen BB:ltä kiellon olla käyttämättä käsiään!
Ja sinäkö päätät kestä saan pitää talossa. Ei vain iske mulla Kristiina ja et saa kääntämään päätäni siinä suhteessa. Mielestäni talossa on paljon kiinnostavampia asukkaita. Ja katson 24/ 7 ahkerasti.
BB maksaa huippupalkkaa juontajilleen, joten Kimmo, Alma ja Elina tuskin haluavat lopettaa näitä hommia tämän kauden jäljeenkään, vaikka ohjelma ei heitä tunnu edes kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula jo sunnuntain mainitsi, hyeena alkoi nuolemisen. Julialle mielisteli jo, nyt juntille ja Vilille. Ihme hyeena. Timo oli ehdoton suosikkini alkuviikot, nyt inhoan sen riidanhakuisuutta eikä päässyt VIELÄKÄÄN yli ekasta sanasodasta, agressiivinen tyyppi paljastui käärmeen nahan alta.
Mä luulen, että Timo on alkanut kyseenalaistaa päätöstään lähteä tuonne, varmaan oli ajatus tuoda esille eläinten asiaa.
Itse olen samanikäinen kuin Timo, ja voin kertoa, että olisi pinna palanut jo monta kertaa tuolla ollessa. Ihminen ikääntyessään menettää joustavuutensa ja hänen on yhä vaikeampi sopeutua outoihin oloihin. Onhan se nähty näissä aikaisemmissa osissa, miten vanhemmat ihmiset käyttäytyvät itsekkäästi ja eivät muutenkaan ole kovin ymmärtäväisiä toisenlaisesti käyttäytyville.
Ohoh, mulle on taas käynyt päinvastoin. Nih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herja on kyllä tällä viikolla erityisen tylsä.
Niin on ja herjattavakin käyttäytyy tylsästi.
Timo olis tosiaan voinut tulla paremminkin esille koutsina. Alkuun delegoi Vilin ja Artun neuvomisen Krisselle ja taukojumpan vetämisen Paulalle. Pk-huoneesta tuli noottia, että herjatun pitää hoitaa herjaan kuuluvat tehtävät itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten/millä niko elää kun tienaa alle 10k vuodessa? en yksinkertaisesti ymmärrä, millä maksaa vuokran ja elää? vai oliko sillä ilmainen asunto josta maksaa vain vastikkeen? itse tienaan 25k/vuodessa ja luulin olevani huonotuloinen mutta tienaan enemmän kuin suurin osa asukkaista, siis millä nuo elävät???
Samaa ihmettelin. Roopekin tienasi paljon vähemmän kuin minä ja silti hänellä on oma vastavalmistunut asunto Espoossa. Miten pk-seudulla noilla tuloilla muka saa asuntolainan täysin uuteen kämppään? Ja miten Ella elää glamourelämäänsä? Tai no, niiden rahoitushan ei varmaankaan verotiedoissa näy..?
Ella on opiskelija, joten saa opintotukea, kuten kaikki muutkin opiskelijat. Tuon enempää opiskelijan ei kannata tienata tai joutuu maksamaan opintotukia takaisin. Opiskelijana pärjää ihan hyvin noilla tuloilla, koska asuminen on edullista.
Solussa 17 neliötä ihan BB talon lähellä.
Ella sanoi että sen joku kämppis on Seiskan toimittaja. Eikö ole valmistunut vai miten toimittaja saa asua opiskelija-asunnossa? Kuka Seiskan toimittajista se on+
Timo haukkui eilen Viliä alentavasti juipiksi, samalla naama punaisena ja tärisi vihasta. Timo VEKS. Toivottavasti Joel ei lähde Afrikkaan Timon kanssa, ahdistelee nytkin jo tarpeeksi Joelia. Niih, niih.
Vierailija kirjoitti:
Miksei BB-uutisissa ole mitään eilisestä Timon ja Vilin riidasta? Välillä mietin seuraako edes uutistenkirjoittajat tai ylipäänsä tuotanto mitä talossa tapahtuu muulloin kuin päivä-, salatehtävien, kirjeiden toimittamisten ja muiden BB:n järjestämien tapahtumien aikaan?
Harvoin noissa uutisissa on mitään käsikirjoituksen ulkopuolista asiaa. Nehän liittyvät melkein kaikki viikko- tai päivätehtäviin, nimeämispisteisiin tai häätöihin. Pari kertaa ollut jotain Artun ja Ellan lotinoista, mutta eipä tuotantoa taida kiinnostaa uutisoida spontaanista sisällöstä.
Käyttäjä35721 kirjoitti:
Miten niin sinua on ruvennut kun ainahan sinua se on ärsyttänyt ja se jo tiedetään täällä.
Vierailija kirjoitti:
OP oli kyllä niin ärsyttävä yöllä kun tunki väkisin keittiöön Joelin viereen neulomaan vaikka Joel sanoi, että päätä särkee ja kävi hakemassa panadolia päiväkirjahuoneesta. Olisi nyt tajunnut jättää toisen rauhaan, mutta piti vaan tunkea viereen. Ärsyttävä tapaus. Vaikka se päänsärky olikin Joelin hätävale, niin luulisi silti kunnioittavan toisen rauhaa eikä olla takiaisena siinä kyljessä kiinni. Nyt minullakin on päänsärky kun OP:n takia jouduin valvoman niin pitkään.
Minä en edes yritä näitä yötehtäviä nähdä, pakko nukkuakin vaikka jännää se olisikin. Olin varma ettei ole onnistunut, kun moni nukkuu koiranunta ja valvoo myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Solussa 17 neliötä ihan BB talon lähellä.
Ella sanoi että sen joku kämppis on Seiskan toimittaja. Eikö ole valmistunut vai miten toimittaja saa asua opiskelija-asunnossa? Kuka Seiskan toimittajista se on+
Eikö opiskelija-asunnoissa saa muka asua kuin opiskelijat? Ja voi kai toimittajakin opiskella ihan samalla tavalla kuin kahvilatyöntekijäkin.
Juu, tilanteessa oli komiikkaa siihen asti kunnes nihnihittäjä tuli paikalle tosikoimaan.