Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

80101/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Minua on ruvennut ärsyttämään tuo Krisse todella. Yrittää päteä tuossa tehtävässä, mutta kun ei onnistu. Naama kurtussa istuu, vaikka on saanut nukkua pehmeällä sängyllä ja tyynyllä. Valittelee kättään, vaikka toiset tuolla neuloneet urakalla.

Marko valitti peukaloaan jo maanantaina ja on sen jälkeen kunnostautunut lähinnä siinä, että ravaa tupakka- ja kahvitauoilla sekä ompelee paloja yhteen, vaikka sitäkin on tainneet Julia ja Krisse tehdä enemmän. Hyvä, ettei Marko haittaa sua yhtään.

Uintitehtävässähän Markolla tuli eka päivänä hartia kipeäksi eikä voinut enää uida, mutta silloinkaan se ei haitannut ketään. Kun on joviaali ja mies, niin annetaan kaikki lusmuilut anteeksi.

En kyllä ole nähnyt Krisseä ompelemassa noita paloja yhteen.

Vierailija
80102/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulan jatkuva höpöttäminen alkaa varmasti ärsyttää pidemmän päälle tiettyjä asukkaita. En ihmettelisi, vaikka olisi tälläkin viikolla häädössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
80103/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen lueskelin täältä Vilin ja Timon shortsikärhämästä ja useampi täällä oli sitä mieltä, että Timo käyttäytyi jotenkin pelottavasti tuossa riidassa. Illalla sitten kelailin siihen kohtaan ja Timohan oli ihan asiallinen, vaikkakin varma sanoissaan. Vilille oli pakko pistää jauhot suuhun, kun hänen juttunsa olivat niin päättömiä. Timohan vain ojensi Viliä ja palautti hänet maanpinnalle. Muut siellä olivat ihan tossukoita. Sehän nyt oli tietenkin selvää, että koko homma oli Vilin moka, kun oli palasen laittanut yhteiseen kasaan. 

Itse en siis ole Timo-fani, koska hän on mielestäni äärettömän tylsä tuolla talossa. Mutta ei hän nyt kyllä mitenkään asiattomasti suuttunut. Vili oli asiaton. Ja muut tossukoita ja lapasia viikkotehtävän henkeen sopivasti. Julia sentään vähän uskalsi sanoa vastaan. Juliallakin oli enemmän munaa kuin vaikkapa Artulla, joka vain seisoskeli taka-alalla.

No mä en ylipäänsä tykkää sellasesta asenteesta että jollekin pitää laittaa jauhot suuhun, mihin sillä päästään? Siihen että Timo näyttää asemansa olevansa ylempänä arvoasteikossa kuin Vili?

Mun mielestä Timo sano siinä ihan hyvin ja jämerästi että me tehdään nyt näin koska viikkotehtävä. Mutta se mikä oli mun mielestä asiatonta niin se että vielä rauhan jälkeen käy provosoimaan Viliä tahalleen.

Vierailija
80104/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen lueskelin täältä Vilin ja Timon shortsikärhämästä ja useampi täällä oli sitä mieltä, että Timo käyttäytyi jotenkin pelottavasti tuossa riidassa. Illalla sitten kelailin siihen kohtaan ja Timohan oli ihan asiallinen, vaikkakin varma sanoissaan. Vilille oli pakko pistää jauhot suuhun, kun hänen juttunsa olivat niin päättömiä. Timohan vain ojensi Viliä ja palautti hänet maanpinnalle. Muut siellä olivat ihan tossukoita. Sehän nyt oli tietenkin selvää, että koko homma oli Vilin moka, kun oli palasen laittanut yhteiseen kasaan. 

Itse en siis ole Timo-fani, koska hän on mielestäni äärettömän tylsä tuolla talossa. Mutta ei hän nyt kyllä mitenkään asiattomasti suuttunut. Vili oli asiaton. Ja muut tossukoita ja lapasia viikkotehtävän henkeen sopivasti. Julia sentään vähän uskalsi sanoa vastaan. Juliallakin oli enemmän munaa kuin vaikkapa Artulla, joka vain seisoskeli taka-alalla.

Joo sanoivatkin että eka kerran BBssä otettiin yhteen tänä vuonna. Kertoo että on todella tossukka porukka.

Vierailija
80105/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista kilpailijoiden viime vuoden tuloista; voihan olla, että osa niistä on ollut vain osan vuotta töissä ja tulot näyttää sen vuoksi pieniltä. Vai onko noihin laskettu mukaan esim. työttömyystuki alkuvuoden ekalta 4kk:lta. Nikokin voinut olla vain 4kk töissä ja palkka ollut tuo, mutta sen lisäksi saanut 8kk:lta työttömyystukea, jota noissa ei näy. 

Työttömyystuki näkyy vertoustiedoissa. Se on verotettavaa tuloa ihan samanlailla kuin palkkakin, veroprosentti on toki eri kuin palkkatuloissa.

Niin on, paljon korkeampi joka sekin on ihmeellistä.

Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Lopullisessa verotuksessa verotetaan ihan samalla kaavalla muun ansiotulon joukossa. Ennakonpidätys ei ole koskaan oikea veroprosentti. 

Aina on vielä päälle mätkyjä saanut. Mutta pitäähän ne valtiolle takas saada tavalla tai toisella.

Vierailija
80106/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vähää aikaa kattonut 247.Tekeeks toi Arttu mitää vai haahuileeko vaan ton karseen kylpytakkinsa kaa eestaas? Sais lähtee himaasa tuolta.

Vierailija
80107/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten/millä niko elää kun tienaa alle 10k vuodessa? en yksinkertaisesti ymmärrä, millä maksaa vuokran ja elää? vai oliko sillä ilmainen asunto josta maksaa vain vastikkeen? itse tienaan 25k/vuodessa ja luulin olevani huonotuloinen mutta tienaan enemmän kuin suurin osa asukkaista, siis millä nuo elävät???

Todennäköisesti pimeillä tuloilla ja "myyntihommilla".  

Vierailija
80108/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Julia ja Kristiina istuu kiinni toisissaan, onko joku tehtävä?

Vierailija
80109/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sanoivatkin että eka kerran BBssä otettiin yhteen tänä vuonna. Kertoo että on todella tossukka porukka.

Artun vahingoniloinen naureskelu taustalla oli kyllä jotain niin myötähäpeää herättävää, ettei tosikaan.

Vierailija
80110/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en ylipäänsä tykkää sellasesta asenteesta että jollekin pitää laittaa jauhot suuhun, mihin sillä päästään? Siihen että Timo näyttää asemansa olevansa ylempänä arvoasteikossa kuin Vili?

Mun mielestä Timo sano siinä ihan hyvin ja jämerästi että me tehdään nyt näin koska viikkotehtävä. Mutta se mikä oli mun mielestä asiatonta niin se että vielä rauhan jälkeen käy provosoimaan Viliä tahalleen.

Ai mihin sillä päästään? No esimerkiksi juuri tuohon, että kaikki osallistuvat viikkotehtävään parhaansa mukaan eikä yksi sabotoi sitä vain siksi, että joku asia nyt ei mennyt ihan niin kuin itse ajatteli. 

Mitä Timo sitten tilanteen jälkeen vielä provosoi? Minulta on mennyt ohitse. 

Vierailija
80111/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Minua on ruvennut ärsyttämään tuo Krisse todella. Yrittää päteä tuossa tehtävässä, mutta kun ei onnistu. Naama kurtussa istuu, vaikka on saanut nukkua pehmeällä sängyllä ja tyynyllä. Valittelee kättään, vaikka toiset tuolla neuloneet urakalla.

Marko valitti peukaloaan jo maanantaina ja on sen jälkeen kunnostautunut lähinnä siinä, että ravaa tupakka- ja kahvitauoilla sekä ompelee paloja yhteen, vaikka sitäkin on tainneet Julia ja Krisse tehdä enemmän. Hyvä, ettei Marko haittaa sua yhtään.

Uintitehtävässähän Markolla tuli eka päivänä hartia kipeäksi eikä voinut enää uida, mutta silloinkaan se ei haitannut ketään. Kun on joviaali ja mies, niin annetaan kaikki lusmuilut anteeksi.

Marko on ompelemisen lisäksi päätellyt lähes kaikki työt ja suunnitellut noita töitä. Neulonut ei kyllä ole, ja sitä voisi toki vielä kokeilla jos alkas onnistumaan. Mutta ei siinäkään mitää järkeä ole, koska silloin jonku nopeammista neulojista pitäisi siirtyä ompeluhommiin Markon tilalle.

Mun mielestä nuilla on ihan hyvä työnjako tuolla, katsojat valittaa vaikka asukkaat tuntuu olevan tyytyväisiä.

Vierailija
80112/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Miksi valehtelet että "On alkanut ärsyttämään"? Kirjaimellisesti kuukausi sitten kirjoitit ettet pidä Kristiinasta yhtään ja että hänen pisteensä ovat laskussa.

Jos katsoisit 247:aa tietäisit että Krisu sai eilen BB:ltä kiellon olla käyttämättä käsiään!

Vierailija
80113/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Viikkotehtävä, jonka aikana kudotaan normaalia vähemmässä vaatetuksessa eikä ole muita kunnollisia istumapaikkoja. 

Vierailija
80114/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Viikkotehtävä, jonka aikana kudotaan normaalia vähemmässä vaatetuksessa eikä ole muita kunnollisia istumapaikkoja. 

Vierailija
80115/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herja on kyllä tällä viikolla erityisen tylsä.

Niin on ja herjattavakin käyttäytyy tylsästi.

Vierailija
80116/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Miksi valehtelet että "On alkanut ärsyttämään"? Kirjaimellisesti kuukausi sitten kirjoitit ettet pidä Kristiinasta yhtään ja että hänen pisteensä ovat laskussa.

Jos katsoisit 247:aa tietäisit että Krisu sai eilen BB:ltä kiellon olla käyttämättä käsiään!

Mikä tämä juttu on? 

ohis

Vierailija
80117/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mihin sillä päästään? No esimerkiksi juuri tuohon, että kaikki osallistuvat viikkotehtävään parhaansa mukaan eikä yksi sabotoi sitä vain siksi, että joku asia nyt ei mennyt ihan niin kuin itse ajatteli. 

Mitä Timo sitten tilanteen jälkeen vielä provosoi? Minulta on mennyt ohitse. 

Olihan ne päässyt jo yhteisymmärrykseen ilman Timon puuttumista. Vili suostui siihen että joku toinen neuloo shortseihin sen toisen lahkeen.

Vierailija
80118/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Kristiina ei oikein jaksa noita tehtäviä, ei ole kovin sitkeä ja on pieni ihminen. Varmaan olisi voittokannassa kiinni, jos olisi sitkeä ja epäitsekkäämpi, nyt on vähän vaisu.

Vierailija
80119/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OPlla ja Markolla ei edelleenkään peittoa tai sänkyä? Markolla ei edes pitkiä housuja?

Oiskohan seuraavana hankintalistalla :D

Eiköhän hän osta taas tupakkaa vaan.

Vierailija
80120/104451 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Marko on ompelemisen lisäksi päätellyt lähes kaikki työt ja suunnitellut noita töitä. Neulonut ei kyllä ole, ja sitä voisi toki vielä kokeilla jos alkas onnistumaan. Mutta ei siinäkään mitää järkeä ole, koska silloin jonku nopeammista neulojista pitäisi siirtyä ompeluhommiin Markon tilalle.

Mun mielestä nuilla on ihan hyvä työnjako tuolla, katsojat valittaa vaikka asukkaat tuntuu olevan tyytyväisiä.

Niinpä. Aluksihan piti vain kaikkien vimmatusti kutoa, mutta nyt kun sitä valmista neulosta syntyy, tarvitaan joku ompelemaan paloja yhteen. Hyvähän se on, että pääsee jollakin tavalla kuitenkin osallistumaan. Teki myös eilen ruokaa koko porukalle. Samoinhan teki esim Krisse uintiviikkotehtävän aikana, että teki sitten niitä muita hommia. 

Ketju on lukittu.