Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sydän särkyy

Vierailija
17.07.2013 |

tyttäreni 15 v lähti ystävien kanssa 3 viikon kielikurssille.Hän joutui kuitenkin ihan eri luokalle kuin muut 3 jotka pääsivät samaan.Isäntäperheen kanssa ollut isoja onglelmia koko sakilla,puhelin varastettu ja muutenkin tuntuu kuin olisivat vähän heitteillä.Tytär soittaa joka päivä ja itkee yksinäisyyttään kun on eri ryhmässä ja aktiviteeteissa kuin ystävänsä.Ehkä hän ei ollutkaan valmis tähän matkaan vielä ja nyt harkitsen todella vakavasti että otan hänet sieltä kotiin(matkaa vielä 2 viikkoa jäljellä).En saa itse tehtyä mitään,puh.laskut hipovat taivaita kun lapsi soittaa hädissään joka ilta ja itkee lohduttomasti että pääsisi kotiin sieltä.tällä hetkellä tuntuu että menkööt kuukauden palkka hukkaan kunhan saan tyttären kotiin.tosin teen kyllä reklamaatiota asioistakin mitkä matkalla eivät ole vastanneet luvattua.olen yrittänyt kaikkeni tsempata ja rohkaista mutta tuntuu että mikään ei auta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta. Itse olisin aivan rikki tuollaisessa tilanteessa. Koita järjestää hänet kotiin sieltä.

Vierailija
2/3 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä tosi pahalta:( Eikö noilla kielikursseilla ole mitään järjestöä takana, josta voisi saada apua tytön tilanteeseen. Hyvä, että jostain puhelimesta saa kuitenkin soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D