Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten oppia sisustamaan?

Vierailija
17.07.2013 |

Olen luullut että osaan sisustaa ja se on aina kiinnostanut minua mutta nyt kun ajattelen niin meiltä löytyy paljon valkoista ja ikeaa ja pestäviä sohvanpäällisiä. Nyt haluisin oppia sisustamaan persoonallisemmin mutta kauniisti. Ihailen sellaista blogia kuin INANA, ihana koti. En vain osaa rempata tai tehdä käsitöitä ja nyt ei varaa uusiin huonekaluihinkaan mutta jotain persoonallista haluisin kotiini ja pois tuosta massafiiliksestä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta yksityiskohtiin. Luo pieniä viihtyisiä saarekkeita, joissa silmä lepää. Sellainen voi olla esimerkiksi tiettyjen, samanhenkisten koriste-esineiden ryhmittäminen tai tauljen taitava ryhmittely.

Vierailija
2/3 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kirpputorilta verhoja, peittoja sohvan päälle, mattoja yms. Saat taatusti persoonallisen kodin eikä maksa paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vinkki on, että yhdistele rohkeasti uutta ja vanhaa. Keksi tavaroille uuusia käyttötarkoituksia. Ennen kaikkea: älä apionoi muita. Noudata omaa makuasi, sisusta kotisi just sellaiseksi, että sinä ja perheesi viihdytte siellä. Kodin ei pidä miellyttää kenenkään muuta kuin teitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan