onko muita joilla imetysaikana ei ole raskauspahoinvointia
Olen joutunut viidestä lapsesta tiputukseen hyperemeesin takia,mutta nyt tämä kuudes raskaus on outo....ei juurikaan kuvottavaa oloa,imetän viisikuista samalla.
Kommentit (7)
Mulla ei imetys ole vaikuttanut raskauspahoinvointiin mitenkään.
Imetys raskausaikana ei ole kovin järkevää. Altistaa keskenmenolle.
Oletko ap tietoinen mitkä on natrium ja kalium arvot raskautesi aikana? Tarkistuta ne.
Minulla oli ne päin seiniä ja kun aloin syödä lisä suolaa loppui raju pahoinvointi siihen. Sen kun olisi tajunnut jo eka raskaudessa jossa makasin 2/3 osaa raskaudesta tipassa. Nyt ehti pahoinvointi 18 viikolle asti ja olin useaan kertaan tipassa, mutta sitten tajusin itse kokeilla lisä suolaa ja se auttoi.
Siis suolavettä juon ja suolanappeja olen ostanut apteekista. Ja silti on arvot matalalla.
Toivottavasti sinulla ei ole ollenkaan nyt pahoinvointia. :)
T: kakkosta odottava.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 10:25"]
Oletko ap tietoinen mitkä on natrium ja kalium arvot raskautesi aikana? Tarkistuta ne.
Minulla oli ne päin seiniä ja kun aloin syödä lisä suolaa loppui raju pahoinvointi siihen. Sen kun olisi tajunnut jo eka raskaudessa jossa makasin 2/3 osaa raskaudesta tipassa. Nyt ehti pahoinvointi 18 viikolle asti ja olin useaan kertaan tipassa, mutta sitten tajusin itse kokeilla lisä suolaa ja se auttoi.
Siis suolavettä juon ja suolanappeja olen ostanut apteekista. Ja silti on arvot matalalla.
Toivottavasti sinulla ei ole ollenkaan nyt pahoinvointia. :)
T: kakkosta odottava.
[/quote] minulla oli juuri natriumit ja kaliumit aivan sekaisin ja rautavarasto tyhjeni nollaan ja olin ketoosissa edellisissä raskauksissa. Kiitos vinkistä,yritän ottaa suolaa. Mää en vaan millään ymmärrä miten mulla vou olla näin lievät oireet koska olen aina ennen mennyt pahaan kuntoon ja oksennellut vati sängyn vieressä ja puoliksi asunut sairaalassa.jopa ondansetronia suonen sisäisesti sain. Voiko imetys hormonit lievittää hcg.hormonia?
Mä en ol kyllä huomannu moista. Tai siis ka raskaus oli pahoinvoinnin suhteen aika karsea, seuraavassa imetin ja pahoinvoinyi oli vähäisempää, kolmannessa en imettänyt ja pahoinvointi oli samaa liokkaa kuin toisessa.
En nyt haluais herätellä mitään peikkoja mutta oletko käynyt varhaisultrassa jotta tiedät että raskaus sujuu nirmaalisti?
Minä olin myös ketoosissa kokoajan ensimmäisessä raskaudessa ja nyt tätä odottaessa ennenkuin hoksasin alkaa sitä suolaa syömään. Niitä saa tosiaan apteekista ihan suolanappeja mitä voi ottaa 1-2 päivässä. Kannattaa kokeilla. :)
T: se kakkosta odottava.
Minulla ei raskausaikana ollut ollenkaan raskauspahoinvointia tai kuvotusta. Mahataudin kärsin raskausviikolla 16, mutta muuten en oksentanut kertaankaan.