Vedinkö herneet turhasta?
Mulla on ystävä jonka kanssa käydään ja touhutetaan paljon. Mm talleilla uittamassa koiria jne. Useimmiten kuljetaan yhdessä mun autolla mutta muutamia kertoja ollaan menty hänenkin autollansa. Olen kuljettanut hänen tyttöjä kouluun, ratsastustunneille ja käyttänyt kaupassa jne.
Nyt on pariin otteeseen tullut jälkikäteen viestejä että kun on pitänyt mennä jonnekin niin hän on jo siellä tuu perässä. Hän asuu asunnostamme 2km päässä ja ajaa aina tästä ohi kuitenkin. Turhauttavaa ajaa 20 km reissua koska hän ei viitsnyt napata mua kyytiin tai vaihtaa tässä autoja. Varsinkaan kun mä en ole itse menossa mitään tekemään vaan katselemaan heidän puuhiaan.
Mua ottaa just niin kovasti päähän että totesin etten tule. En enää kuljettele ketään mihinkään jatkossa enkä hyppää kun niin sanotaan. Suorastaan vituttaa moinen.
Suutuinko nyt turhasta? Tiedän että tää vitutus saattaa olla just nyt ylimitoitettua kun kiukuttaa muutenkin, mut miksi ihmeessä mun pitäisi juosta aina niinkuin toinen sanoo.Murr.
Kommentit (4)
No kun ei ollut. Soiteltiin aamulla että yhden aikaan mennään. Saa hänellä toki olla muutakin elämää en minä sitä mutta ärsyttää vaan kun mun pitää olla valmis hakemaan koko pesue milloin mistäkin mutta mulle soitellaan että tuuppa perässä. Tästä lähtien tosin mullakin taitaa olla muuta elämää ja saa hommata kyyditykset sekä itselleen että lapsilleen muualta :)
Kannattaisiko sinun jutella tilanteesta hänen kanssaan?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 15:34"]
Kannattaisiko sinun jutella tilanteesta hänen kanssaan?
[/quote]
Mitä suotta, kostaminen on aina niin paljon hedelmällisempää... Hyvä ap!
Mitä jos hän on ollut jo aikaisemmin jossain omilla asioillaanja mennyt sieltä suoraan talleille. Mitä jos hänellä on elämää josta i halua sinun tietävän?
Ihan heti ei kannata kilareita vetää.