Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan lapsen mutta..

Vierailija
16.07.2013 |

en halua elää miehen kanssa. Mikä tähän neuvoksi? en edes osaa elää toisen aikuisen kanssa. Kokeiltu on ja suhteet ovat aina kaatuneet yhteenmuuton jälkeen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinohedelmöitys.

Vierailija
2/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu muuten mulla. En usko että pystyisin koskaan elämään toisen aikuisen kanssa saman katon alla. Keinohedelmöitystä olen miettinyt mutta taidan olla liian erakko että kanssani kaksin kasvaminen olisi lapselle hyväksi. Minulla siis ei käytännössä ole ihmissuhteita ollenkaan. Eli täytyy olla sitten puolivapaaehtoisesti lapseton vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan joku hyvägeeninen mies vällyjen väliin? Vai onko se moraalitonta? Ehkä.

Vierailija
4/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 00:23"]

Keinohedelmöitys.

[/quote]

sekin on vaihtoehto mutta mitä jos lapsi haluaakin isän?

Vierailija
5/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä jos lapsi haluaa isän?

Eiköhän jokaisella lapsella ole oikeus sekä äitiin että isään. Pitäkää se mielessänne ja koittakaa vaikka adoptoida, ettekä järjestä tässä maassa perheitä ja miehiä vaikeuksiin sieltä baareista niitä miehiä kaataessanne!

Nimimerkillä perhe oli jo ja vamppi juotti mieheni humalaan ja kaatoi sänkyynsä tarkoituksella oviksen aikaan, kun ikää alkoi jo olla. (on tämän itse kertonut yhteiselle tutulle, joten on totta)

Vierailija
6/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tuota humalaan juottamista, kun mulla ei edes seiso jos juon yli 0,5 kaljaa.

Vierailija
7/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 00:37"]

Ai mitä jos lapsi haluaa isän?

Eiköhän jokaisella lapsella ole oikeus sekä äitiin että isään. Pitäkää se mielessänne ja koittakaa vaikka adoptoida, ettekä järjestä tässä maassa perheitä ja miehiä vaikeuksiin sieltä baareista niitä miehiä kaataessanne!

Nimimerkillä perhe oli jo ja vamppi juotti mieheni humalaan ja kaatoi sänkyynsä tarkoituksella oviksen aikaan, kun ikää alkoi jo olla. (on tämän itse kertonut yhteiselle tutulle, joten on totta)

[/quote]Voi mies raukkaa. Ihan vailla omaa syytään joutui vampin sänkyyn...

Vierailija
8/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kasvattaminen ja lapsesta huolehtiminen yksin on takuulla aika haastavaa, joten se ei sovi kuin sellaisille ihmisille jolla on hyvät psyykkiset ja fyysiset voimavarat - ja nehän voivat aina muuttuakin, huonompaan suuntaan. 

Niin ja adoptiolapsen kanssa tämä korostuu - adoptoidulla on traumaattisia kokemuksia takana, ja kiintymyssuhteen muodostamisessa ja lapsen terveydessä voi olla lisäkuormitusta aikaansaavia asioita. 

Vierailija
9/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni homo haluaa lapsen. näin ei sinun tarvitsisi olla parisuhteessa ja lapsella voisi olla jopa kaksi isää.

Vierailija
10/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 00:41"]

Minä en ymmärrä tuota humalaan juottamista, kun mulla ei edes seiso jos juon yli 0,5 kaljaa.

[/quote]

Koska sulla ei seiso, ei kellään muullakaan?

Kuinka paljon näitä yhden illan panoja tapahtuukaan hirveessä kännissä. Toki miehet on selvinpäin, naiset on niitä kännisiä.. kuka sitten tahtoo naida kännistä naista?

Vierailija
11/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa unohtaisit lapsen hankkimisen, kun ei miestä tee mieli. Lapsella on oikeus isään arjessakin.

Vierailija
12/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tahdo kaataa ketä vain miestä sänkyyni, en tahdo ketä vain miestä myöhemmin elämääni. ehkä minun pitää vielä katsella jos löydän miehen jonka kanssa haluan elää.