Mitä tekisit, jos miehesi ei "jaksaisi" koskaan harrastaa seksiä kanssasi?
Ei olla muuten eroamassa tms., mutta meillä mies vaan kieltäytyy seksistä. "En mä nyt jaksa". Tätä on kestänyt todella kauan. En epäile toista naista, on niin löysä ettei saisi aikaiseksi.
Pitäisikö mun sen sijaan hankkia seksiä muualta? En osaisi miten.
Pitääkö mun vaan kärvistellä ja " toivoa" että tilanne muuttuu?
Kommentit (25)
Olen ottanut asian suoraan puheeksi monta monituista kertaa. Jos kysyn että miksi ei halua seksiä, vastaa aina samalla tavalla: kyllä mä haluan sun kanssa seksiä mutta mä en vaan nyt jaksa. Eikä keskustele enempää. Piste.
Ja käytännössä yhtään mitään ei tapahdu.
Ja taas juuri nyt yhteinen kesälomakin päättyy, ei seksiä.
Nimenomaisesti pyysin mieheltä, että saisiko lomalla seksiä. "Joo joo". Ei mitään.
Tämän jälkeen en ikinä enää ruinaa. Olen nyt niin monta kertaa kauniisti pyytänyt/ kerjännyt/ ruinannut, ilman tulosta, että mittani on tullut täyteen. Lapsen takia en vaan haluaisi erotakaan.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 06:16"]
Ei olla muuten eroamassa tms., mutta meillä mies vaan kieltäytyy seksistä. "En mä nyt jaksa". Tätä on kestänyt todella kauan. En epäile toista naista, on niin löysä ettei saisi aikaiseksi.
Pitäisikö mun sen sijaan hankkia seksiä muualta? En osaisi miten.
Pitääkö mun vaan kärvistellä ja " toivoa" että tilanne muuttuu?
[/quote]
Sanotaan nyt samoin kuin täällä naiset sanovat miehille. Et voi pakottaa miestäsi. Mitä enemmän vaadit ja valitat sitä harvemmin saat. Oletko ollut hänelle hyvä ja oletko tehnyt osasi kotitöistä? Teetkö osasi sängyssä vai oletko lahna? Sinun pitää saada miehesi haluamaan ja jos mies ei halua on vika sinussa
No minä ottaisin avioeron. Mun mielestä säännöllinen seksielämä kuuluu aviovelvollisuuksiin molemminpuolisesti. Meillä se tosin ei ole velvollisuus vaan ilo :)
Älä tyydy tilanteeseen, nainen! Seksi on parisuhteen kulmakiviä, todella tärkeä asia. Keskustele miehesi kanssa kunnolla - ennen kuin on liian myöhäistä.
Omalla kohdallani vastaavanlainen tilanne päättyi eroon. Tosin itsellänikin oli piiitkiä "kuivia kausia", seurauksella että menetin kaiken mielenkiinnon miestäni kohtaan. Nyt olen uudessa liitossa, jossa seksi kuuluu lähes jokapäiväiseen elämään, ja onni kukoistaa.
Käy vieraissa, ei se varmaa siitäkään jaksa välittää.
"on niin löysä"
Ehkä vika on tuossa? Lantionpohjalihasten treenautus?
Minä menin vieraisiin ja osoite vaihtui, Siinä mies sitten huomasi mitä tapahtui ja nyt olemme yhdessä taas ja seksiä on joka päivä. Olemme ihan kuin vastarakastuneita, vaikka minua harmittaa nyt se mun syrjähyppy, vaikka mies ei siitä sanallakaan ole keskudtelumme jälkeen puhunut.
Sanoi vaan, että ymmärtää miksi tein sen ja hän oli tyhmä. Oli niin paljon stressiä kuulemma töissä jne...Seksi on tosi tärkeää. Se on se liima joka yhdistää arjen kiireiden keskellä.
T: Yksi 2v lapsi ja toinen haaveissa. Viisi vuotta yhdessä.
Sanot, että ette ole eroamassa, kärvistele sitten. Ei siinä muu auta. Niitä on olemassa sellaisiakin miehiä, ketkä tykkäävät/jaksavat sitä seksiä harrastaa.
Itse ottaisin eron, jos joka kerta ukko sanoisi, etten jaksa. Tai sitten vaan toteisin suoraan, no kai sitä täytyy sitten lähteä muualle seksiä hakemaan, kun et anna. Ja lähtisin paikalta pois.
No sanoisin sulle, että mene vieraisiin. Yllätä itsesi ja nauti täysillä.
Tässä on vaan NIIN herkullinen tilanne juurikin kertoilla, että olethan huomioinut miestäsi tarpeeksi. Tehnyt osasi kotitöistä lastenhoidosta jne. Olethan järjestänyt kahdenkeskeistä kireetöntä aikaa vaikkapa romanttisella kylpykälomalla, levitellyt ruusunterälehtiä ja sytytellyt kynttilöitä, ostellut kukkia, lausunut runoja, hieronut tuntikausia jne.?
Et voi vaatia yksipuolisesti seksiä., Mies voi kokea sen ahdistavana velvoitteena. Kukaan mies ei haluaisi, että nainen tulisi vain tunteettomasti tyydyttämään omat halunsa pomppimalla päällä tai nuolettamalla itseään loputtomasti. Mieheisi tarvitsee seuraavien kuukasien ajan jakamatonta huomiotasi, arvostusta, hellimistä ja tietenkin yllättävissä tilanteissa sinun pitää heittäytyä arkkityyppiseksi naiseksi ja nämä tilanteet sinun täytyy vain aavista ennakolta (vrt nainen haluaa, että mies määrätietoisesti ottaa naisen).
Vakavasti ottaen vaihtoehtoja on tasan kaksi:miehelläsi on toinen tai hänellä on erektio-ongelma/masennus.
Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 09:22"]
No sanoisin sulle, että mene vieraisiin. Yllätä itsesi ja nauti täysillä.
Tässä on vaan NIIN herkullinen tilanne juurikin kertoilla, että olethan huomioinut miestäsi tarpeeksi. Tehnyt osasi kotitöistä lastenhoidosta jne. Olethan järjestänyt kahdenkeskeistä kireetöntä aikaa vaikkapa romanttisella kylpykälomalla, levitellyt ruusunterälehtiä ja sytytellyt kynttilöitä, ostellut kukkia, lausunut runoja, hieronut tuntikausia jne.?
Et voi vaatia yksipuolisesti seksiä., Mies voi kokea sen ahdistavana velvoitteena. Kukaan mies ei haluaisi, että nainen tulisi vain tunteettomasti tyydyttämään omat halunsa pomppimalla päällä tai nuolettamalla itseään loputtomasti. Mieheisi tarvitsee seuraavien kuukasien ajan jakamatonta huomiotasi, arvostusta, hellimistä ja tietenkin yllättävissä tilanteissa sinun pitää heittäytyä arkkityyppiseksi naiseksi ja nämä tilanteet sinun täytyy vain aavista ennakolta (vrt nainen haluaa, että mies määrätietoisesti ottaa naisen).
Vakavasti ottaen vaihtoehtoja on tasan kaksi:miehelläsi on toinen tai hänellä on erektio-ongelma/masennus.
Tsemppiä!
[/quote]
Hahaa, juuri näin! Oletko muistanut pestä hänen autonsa tai siivota autotallin? Voisit joskus auttaa häntä esim. rännien puhdistamisessa, hän arvostaisi sitä todella. Muista, mies ei ole mikään seksiobjekti, vaan omaa haluaan toteuttava yksilö.
Tyypillistä passiivis-aggressiivisen miehen käytöstä. Hän kontrolloi sinua pidättäytymällä siitä, mitä sinä haluat. Eli tässä tapauksessa seksistä. Vittumaisia ihmisiä, jotka eivät koskaan muutu. Heille tärkeintä on vallantunne ja kontrollointi. Älä alistu tuohon.
Onko mies masentunut? Hanki omat lelut ja leiki niillä!
meillä mies on välillä tuollainen. pari viikkoa taitaa olla pisin aika, mutta sen jälkeen seksiä onkin jonkin aikaa useita kertoja päivässä. ja sitten iskee taas se haluton kausi. itse haluaisin useammin, mutta mies ei vain jaksa. ja joo, ylipainoonhan se liittyy. ei minun, vaan hänen ylipainoonsa.
Jos olisin ap, hommaisin panomiehen.
Sama tilanne ollut jo pitkään. En ole tehnyt mitään. Ja kyllä, miehellä on sekä erektio-ongelmia että masennusta, joten toisen miehen mainitseminen vaihtoehtona johti siihen, että hän printtasi avioerohakemuksen paperit, koska minun kannattaisi hänen mielestään vaihtaa nuorempaan enkä tajua tehdä sitä, ellei hän ota eroa. Sain hänet puhumalla palaamaan järkiinsä edes tässä asiassa, mutta lääkäriin en ole saanut häntä menemään. Masennus on jo tosin hellittänyt, joten meillä on hellyyttä, vaikkei vieläkään seksiä. Hän kun ei pysty eikä yksipuolisessa seksissä kuulemma olisi mitään mieltä. Hän on nyt lopettanut muiden miellyttämisen nimittäin.
Ei minua kiinnosta erota. Kun olen jättänyt hänet seksimielessä rauhaan, hän on loistavaa seuraa muuten. Meillä on myös paljon sosiaalisia ja taloudellisia siteitä, joita en halua katkaista.
No meillä ei miehellä hyvin todennäköisesti ole erektio-ongelma, on ihan suoraan myöntänyt minulle runkkaavansa. Eikä ole masentunut luonteeltaan.
Tuo passiivis-aggressiivinen kalskahtaa tutunoloiselta. Haluaa määrätä monessa asiassa, eikä pidä siitä jos olen jostakin eri mieltä.
ap
Jutelkaa keskenänne asiasta!